یاوه های عاشقانه یک من
پيشنهاد من به راهنمايي و رانندگي اينه كه تابلو جاده دست انداز داره رو با سوتين بكشه تا مردم هميشه در صحنه فكر هاي بي ناموسي نكنند.
اينقدر از ديدن فيلم Proposal تحت تاثير قرار گرفتم كه نيم ساعت از دوري ماتيلدا آبغوره گرفتم
بعدش تصميم گرفتم كه زودتر ميليونر بشم(ميليونر دلاري)
تازه موقع تحويل سال هم تصميم گرفتم امسال عمرا از چراغ قرمز سر چهار راه ها رد نشم حتي اگه ظهر يه روز تعطيل باشه و پرنده هم تو خيابونا پر نزنه.
گل واژه مگوئيد به مهتاب اگر تب داريد
بلكه به پيش دكتر برويد يا روان پزشك
و اگر گران بود به تماشاي شلوارهاي كوتاه رويد تا بپرد ز سرتان گل واژه.
سهراب مامان ممد اينا.
خوبيش اينه كه دهنشون يه دفعه بسته نميشه يا بي هوا گاز نميگيرند
وگرنه جيش كردن اونجا اصلا لذت بخش نبود
ما كه جو ديدن فيلم هنري گرفته بودمون رفتيم دنبال فيلم ساز دهني
توي يه مغازه بودم كه يه بچه پر رو اومده جلوي زن و بچه مردم ميگه ببخشيد آقا فيلم ورزش ومردم داريد.
توصيه من به پدر ومادرها اينه كه توي عيد بچه هاشون رو تنها نذارند
يا حداقل اگه تنها ميذارند يادشون بدهند كه از فروشگاه فيلم ثامن الائمه اين چيزارو(ورزش ومردم) نخواهند.
ديروز اينقدر از دوري ماتيلدا دلتنگ شده بودم كه تصميم گرفتم برم پارك و خودم رو از بالاي چرخ وفلك به پايين بياندازم و خودكشي كنم،
اما دور اول رو كه زد اينقدر حال داد كه همه پولم رو دادم چرخ وفلك سوار شدم . فردام باز قراره برم با تونل وحشت خودكشي كنم ، اميدوارم كه اين يكي هم حال بده تا من زنده بمونم.
باز دوباره بهار شد اين گربه ها بيان پشت پنجره كارهاي بي ناموسي بكنند.
بي حيا ها روز و شب هم حاليشون نيست
حتي از ايدز هم نمي ترسند
دوره آخرالزمون شده.
يه سايت فوق العاده در مورد اتفاقات عجيب وغريب اطرافمون
تمپلتم قشنگه؟ من خودم كه كلي ذوق مرگ شدم با اين عيدي
اين اثر آن گرافيست دو عالم ، آن فتوشاپيست عهد عتيق و دارنده قلب رقيق
آن مظهر هنر و خواننده باهنر ، آن آلتو خوشخوان مهربان
نوشاي عزيز
حس خود پسنديم ميگه كه قشنگ ترين تمپلت دنيا رو دارم.
فقط دارم دنبال يه صداي دريايي چيزي ميگردم بزارم روش
الحق كه يه همچين تمپلتي در خور كريستف كلمب يابنده قاره آمريكاست
اون كله اسكلت رو هم كه اون بالا ميبينيد بس كه اين شب هاي عيد رفته توي خيابون و شلوار تا زير زانو و قيمت هاي اجناس مختلف رو ديده چشمش زخم شده چسب زخم زده.
صبح از يه فروشنده كه سرش خيلي شلوغ بود يه يو پي اس خريدم 601 هزار تومن
اما جالب اينجاست كه آهنگ وبلاگ ها حتي در موزيك انتظار تلفن هاي شركت هاي بعضا بزرگ هم رخنه كرده است.
شب هم با چند تا دايناسور و گودزيلا و اينا رفتيم آتيش بازي و خوندن شعرهاي راننده كاميوني و رقصيدن دور آتيش.
شدم انگار يه ماهي دودي كه ريش و سبيل و وبلاگ داره.
كاش يه زنبور نر بودم ديگه نميخواست اصلا كار كنم فقط ميخوردم وميخوابيدم
بعدش هم زنبورهاي ماده توي فصل پائيز از كندو مي انداختنم بيرون تا بميرم
حالا فقط از كندو مي اندازنم بيرون و از خوردن و خوابيدن هم خبري نيست.
نوستالژيك مند شدم
ياد روزي افتادم كه بهم گفتند موهات شده مثل قوچ هاي كارتوني
دلم براي اون حرف تنگ نشده بلكه براي تخيل علمي تخيليش تنگ شده.
كاش الان هم منو مثل تام كروز مي ديد.
چند سالته؟
- 22
اسمت چيه؟
- فرحناز
وبلاگ داري؟
- نه
دوست پسر چي؟
- نه
شما از امروز استخداميد.
نفر بعد.


ريشه يابي حمله نيروي انتظامي به زنان در پارك لاله(در تجمع قانوني روز جهاني زن
1- افسري كه دستور داده "بزنيد اين پدر سوخته ها را و به هيچ كس رحم نكنيد"
1-1 خودش خواهر ومادر ندارد
1-2 خودش خواهر ومادر دارد ولي عادت دارد آنها را بزند
1-3 خودش خواهر ومادر دارد ولي بس كه او را در بچگي كتك زده اند عقده اوديپش عود كرده و زن و بچه مردم را ميزند
1-4 فقط زورش به زنان ميرسد
1-5 اين رسم جوانمردي در جمهوري اسلامي است
1-6 منظور آقايان از جلوگيري در زنده به گور كردن دختران فقط در سنين كودكي است و در بزرگ سالي اين امر اشكال شرعي ندارد حتي در پارك لاله
1-7 زنان تجمع كننده قصد بر اندازي مسلحانه نظام را داشته اند (اسلحه شان هم احتمالا ملاقه بوده)
1-8 احتمالا افسري كه اين دستور را داده و كساني كه اجرا كرده اند سعي داشته اند تا ثابت كنند كه زن ذليل نيستند
1-9 كلا آدم وقتي زورش به آژانس بين المللي هسته اي و شركت شل و هاليبرتون و پرنسس چارلز نرسه به زن ها كه ميرسه.

2-لباس شخصي هايي كه زن هارو ميزدند
هيچ دليلي جز پست فطرتي و بي غيرتي و نامردي و ضعيف كشي و بي همه چيزي و نسناسي و نون به نرخ روز خوري و حروم خوري براش وجود نداره.در يك كلام گهند .



گزارشی از بزرگداشت 8 مارس در پارك لاله تهران

نزديك ساعت 7 اعلام ختم جلسه شد و زنان دست دردست در حاليكه شعار می دادند آزادی، عدالت، سكوت ما جنايت، موج وار به حركت در آمدند.... در همين زمان فرمانده كماندوهای پليس كه با گروه سربازان به تظاهر كنندگان نزديك می شد با عصبانيت گفت بزنيد اين پدر سوخته ها را و به كسی رحم نكنيد و پس از اين جمله سربازان و لباس شخصی ها به صفوف مردم هجوم آوردند و به ضرب و شتم انها پرداختند



مراسم بزگداشت8 مارس روز جهانی زن مصادف با روز 18 اسفند 1382، كه به دعوت تعدادی از سازمان های غير دولتی زنان مانند كانون فراهنگی زنان و... قرار بود در پارك لاله تهران بر گزار شود ساعاتی قبل از بر گزاری از سوی فرمانداری تهران و طی ارسال نمابری لغو گرديد. زنان و مردانی كه از لغو مراسم بی اطلاع بودند در ساعت مقرر در پارك لاله گرد آمده بودند. محل آمفی تاتر روباز پارك لاله به اشغال سربازان در آمده بود و نيروی انتظامی با استقرار در محل خواهان ترك محوطه بود . تعدادی از زنان (حدود 70نفر) در مقابل امفی تاتر ايستاده بودند و تعدادی ديگر (حدود 150 نفر) در حاشيه جنوبی و شرقی امفی تاتر گرد آمده بودند. در ايتدا از عكاسی خبرنگاران جلوگيری می كردند و تنها عكاس ايرنا بود كه با جليقه مزين به ارم ايرنا عكس برداری می كرد. تعدادی از زنان با مردم صحبت می كردند تا انها را به ترك محل قانع سازند و تعدادی هم با ماموران نيروهای انتظامی گرم صحبت بودند و علت لغو مراسم را جويا می شدند. ولی كسی مايل به ترك محل نبود، و هر لحظه هم به تعداد افراد افزوده می شد. حدود ساعت 5.5 يكی از ماموران لباس شخصی آرم مخصوص 8 مارس را كه در دست يكی از زنان بود از او گرفت و در حاشيه امفی تاتر روی موتورش گذاشت. همين امر موجب كف زدن حضار گرديد. كف زدن ها با تغيير ريتم حدود 10 دقيقه ای ادامه داشت و سپس با خواندن سرود ای ايران ادامه پيدا كرد و در ادامه سرود يار دبستانی توسط هر دو گروه حاضرين در صحنه اوج گرفت. در اين ميان يكی از ماموران با قبول مسئوليت، اجازه بر گزاری مراسم را داد. زنان نواحی مختلف آمفی تاتر به هم پيوستند و جمع بزرگی تشكيل شد. يكی از زنان با صدای بلند اعلام ميكرد كه مگر ما چه می خواهيم بكنيم؟ ما آمده ايم اين روز جهانی را به هم تبريك بگوييم. و صدای بلند او در همهمه زنان گم شد. ماموران اقدام به دور كردن مردان از اطراف امفی تاتر نمودند وحدود 150 متری حاشيه را از حضور مردان پاك كردند. حدود ساعت 6 تعدادی از سربازان مسلح به باتوم در شمال ميدان حوض پارك مستقر شدند. و بعد از انها حدود 12 نفر لباس شخصی امدند و در اطراف كيوسك پليس پارك ايستادند. شعار ها رفته رفته اوج می گرفت. زنان و دختران دست در دست هم می خواندند. حقوق زن در ايران احيا بايد گردد.
كنوانسيون جهانی امضا بايد گردد .
آزادی عدالت، سكوت ما جنايت
و....
نزديك ساعت 7 اعلام ختم جلسه شد و زنان دست دردست در حاليكه شعار می دادند آزادی، عدالت، سكوت ما جنايت، موج وار به حركت در آمدند. نيروهای انتظامی سعی در كاناليزه كردن انها در خيابان حاشيه امفی تاتر را داشتند و انها نيز موج وار تا نزديكی كيوسك پليس پيش آمدند. در همين زمان فرمانده كماندوهای پليس كه با گروه سربازان به تظاهر كنندگان نزديك می شد با عصبانيت گفت بزنيد اين پدر سوخته ها را و به كسی رحم نكنيد و پس از اين جمله سربازان و لباس شخصی ها به صفوف مردم هجوم آوردند و به ضرب و شتم انها پرداختند. تعدادی از جوانان مرد كه در حوالی تظاهرات بودند شروع به دخالت و اعتراض كردند كه با كتك كاری لباس شخصی ها مواجه گرديدند. يكی از لباس شخصی ها دو سه جوان را با كتك دنبال كرد و درست در صحن ميدان حوض پارك در اثر لگدی كه برای جوانی پرتاب كرد خشاب اسلحه اش از زير لباس بيرون و روی زمين افتاد. زنان ميانسال و مسن سعی در پناه گرفتن دختران داشتند و انها را به راه های كم خطر راهنمايی می كردند. چندين نفر مورد اصابت باتوم قرار گرفتند و ظاهرا كسی غير از يك خبرنگار زن دستگير نشد. تعدادی انگشت شمار پليس زن نيز در صحنه حاضر بودند. كشمكش ها در ساعت 7 با هجوم سربازان و لباس شخصی ها در مقابل درب ورودی پارك خاتمه يافت.

در حاشيه:
تعدادی از زنان ميانسال قبل از شروع مراسم با نيروهای انتظامی گفتگو می كردند. از جمله زنی ضمن تشكر از بر خورد نيروی انتظامی در شام غريبان در ميدان محسنی با جوانان، می گفت مگر شما مادر، خواهر و يا زن نداريد؟ ما كه امده ايم از حقوق انها هم صحبت می كنيم و دفاع می كنيم و استواری كه مخاطب او بود می گفت والله ما هم زن و هم مادر و خواهر داريم با شما هم دشمن نيستيم ولی تشخيص مصلحت نظام اينجوری ميگه كه اين مراسم نباشه. ما هم ماموريم و معذور. و يا سرهنگی در پاسخ دختر جوانی كه گفت مگر ما توپ و تانك داريم و يا می خواهيم تظاهرات مسلحانه بكنيم كه اين همه نيرو اورده ايد گفت بخدا دل ما هم خونه ولی از فتنه گرها نبايد غافل باشيم. در گوشه ای هم مرد جوانی كه به شدت تهييج شده بود خطاب به پيری آراسته می گفت آخر اين نود درصد ناراضی چطور بايد عدم رضايتشان را اعلام كنند و ان پير هم كه خود را دبير بازنشسته زبان معرفی كرده بود می گفت تا وقتی انهايی كه با پول و وعده از اين رژيم حمايت می كنند به درك مردم نرسند كار سخت و مشكل خواهد بود. ولی نگران نباشيد، همين در صحنه بودن شما دليل حقانيت خواسته هاست و انها را هم از توهم خارج خواهد كرد. و جوان معترض می گفت دليل اين همه ذلت، نسل قبل از ماست كه به اين سكون و سكوت عادت كرده است و پيرمرد در پاسخ گفت نه پسرم اشتباه می كنی. همين حركت هم مرهون ريسك همان نسليست كه تو می گويی. يك نگاه به تركيب ادمها بينداز تا گفته مرا تصديق كنی. و يا در ميان تعدادی از زنان كه در انتهای مراسم با يكديگر همراهی می كردند يكی با صدای بلند می گفت تا كی بايد دست بسته تسليم فشار اينها باشيم؟ ديگری می گفت مردم رهبری ندارن والا حاضرن ريسك در گيری را قبول كنند و همان اولی ادامه داد كه رهبری چيه؟ خود مردم رهبرن و بايد از جايی شروع كرد. و سومی می گفت همين كه 8 مارس از كنج خانه ها بيرون امده يك ارزشه و بايد از اين ارزش پاسداری كرد.
لازم به ياداوريست كه افراد لباس شخصی بوسيله يك دستگاه مينی بوس كه در ضلع شرقی پارك لاله در خيابان حجاب پارك شده بود به محل راهنمايی شده بودند و حدود ساعت 7.15 پس از ارامش نسبی با همان مينی بوس محل را ترك كردند. در مجموع برخورد نيروی انتظامی تا اواخر برنامه معقول و توام با ارامش بود و حتی زمانی كه فرمانده سربازان دستور حمله داد يكی از افسران نيروی انتظامی با عصبانيت خطاب به مردم گفت انقدر به خواهش ما توجه نكرديد كه حالا مجبوريم دست به اينكار (حمله) بزنيم.

در راستاي اينكه ما مردهاي بيچاره زورمون به احساسات و آه وناله و تبليغات مظلوم نمايانه زنان عالم نميرسه در راه استحقاق حقوق حقه خودمان روز 8 مارس يعني فردا كارهاي ذيل را به انجام برسانيم.
1- روز 8 مارس ظرف نشوئيم.
2- روز 8 مارس صبحانه را آماده نكنيم.
3- روز 8 مارس اتاق را مرتب نكنيم.
4- روز 8 مارس كهنه بچه را عوض نكنيم.
5- روز 8 مارس ناهار درست نكنيم حتي شام را هم .
6- روز 8 مارس به سايت بي ناموسي زنان ايران نرويم.
7- روز 8 مارس 8 بار بگوئيم من مرد زعفرانيم.
8- روز 8 مارس براي بوي ادكلن زنانه اي كه به كتمان زده ايم (يا زده اند) به كسي جواب پس ندهيم.
9- روز 8 مارس اجازه ندهيم كسي جيب كتمان را بگردد.
10- روز 8 مارس سيم تلفن خانه را قطع كنيد.
11- روز 8 مارس براي يكبار هم كه شده نشنويم كه مبل اختر خانوم اينا استيله چرا مال ما نيست.
12- روز 8 مارس كمي هم مردان را تحويل بگيريم.(بخصوص در ادارات دولتي)
13- روز 8 مارس 8 بار بگوئيم سيرت نيكو به از صورت نيكو.
14- روز 8 مارس يادمان باشد كه مرد از دامن زن ممكن است به كجاها برود(به جز بهشت)
15- روز 8 مارس در برابر اين همه بي عدالتي كه در حق مردان شده سكوت نكنيم(فقط كمي با خودمان حرف بزنيم)
16- اگر احيانا بودجه مان به اندازه زنان بود يك سايت مردان ايران هم راه بياندازيم( علاوه بر بودجه بايد حس مظلوم نمايي هم داشته باشيم بخصوص بايد بلد باشيم چگونه جمهوري اسلامي را مسئول همه مشكلات خود بدانيم و اول از همه اين را مطرح كنيم كه اصلا چرا ما مردان مجبور به رعايت حجاب هستيم و مثلا نميتوانيم مثل زن ها شلوار تا زير زانو بپوشيم.)


ديشب خواب امتحان فوق ليسانس رو ديدم كه هفته پيش داشتم
اما نميدونم چرا جنتي و كني مراقب هاي جلسه بودند
تازه قبل از شروع هم جنتي يه عالمه برامون حرف زد
احتمالا فكر كنم تعبيرش اينه كه دور بعد مجلس يا رياست جمهوري با كنكور برگزار بشه!
عزيزم از نون بربري و سس مايونز هم بيشتر دوست دارم.