یاوه های عاشقانه یک من
عشق شكست خورده !
از اونجايي كه من وببلاگ هاي زيادي رو خوندم كه توشون از
عشق صحبت شده بود(نه اينكه بد باشه خيلي هم خوبه چون اينجا
يه دنياي آزاد است)،وظيفه شرعي خود مي دانم كه نكته اي را ياد آور
شوم و اونم اينه كه وقتي تو عشقمون شكست خورديم(زبونم لال) چيكار كنيم؟
1-زود بريم يه طبقه سيزدهم پيدا كنيم و بپريم پايين.
2-بريم اوني كه تو عشق به ما خيانت كرده بكشيم.
3-بريم اون كسي رو كه باعث شده عشقمون به ما خيانت كنه را بكشيم.
4-اول يه كم گريه كنيم بعد همه چيزو فراموش كنيم.
5-اول يه كم گريه كنيم بعد باز يه كم گريه كنيم.
6-قبول كنيم كه ما همه محكوم هستيم.
7-ديگه عاشق نشيم.
8-باز عاشق بشيم ودوباره شكست بخوريم،اونقدر اين رويه رو ادامه
بديم تا پوستمون كلفت بشه.
9-بريم يه نفرو پيدا كنيم مثل عشقمون باشه ،اونم كت استيونس گوش كنه
ادكلن ديويدف بزنه و از كله پاچه بدش بياد.
10-دو هفته مثل خل ها نه دانشكده بريم نه شركت نه غذا بخوريم نه
با كسي حرف بزنيم تا يكي دلش بسوزه واسمون.
11-هر كس ازمون پرسيد چي شده بگيم هيچي عشقمون هفته ديگه
داره ميره كانادا ،به خاطر اين ناراحتم.
12-بشينيم توي امام زاده شابدل عظيم و هي دعا كنيم كه عشقتون برگرده.
13-به خدا نزديك بشيم چون تنها كسي هست كه هيچ وقت تنهامون نميزاره.
14-به شيطان نزديك بشيم چون خدا هيچ كمكي به ما نكرد.
15-باقي عمرمون رو صرف كمك به بشريت كنيم.
16-بريم دنبال هال و هول،سكس و مشروب و ال اس دي .(اي بچه بد)
17-صبح تا شب گيتار بزنيم و موسيقي گوش كنيم.
18-اينقدر توي كار و درس موفق بشيم تا عشقمون حسوديش بشه
و پيش خودش بگه كاش تركش نكرده بودم.
19-بيايم وببلاگ بنويسيم!!!
20-به اين فكر كنيم كه ممكن بود بدتر از اين بشه.(زير 18 سال نگاه نكنند)
21-هيچ كار خاصي انجام ندهيم ،اين جزيي از زندگيه.

فكر بد نكنيد من تو عشق شكست نخورده ام .البته يه سري مطلب
ديگه هم دارم آماده ميكنم در مورد اينكه چيكار كنيم تا توي عشق
شكست نخوريم ،البته چون تمام روشهايي كه من اينجا ارايه ميكنم
صد در صد عملي و كاربرديه دارم اين روش ها رو يكي يكي تست ميكنم
بعد از تست كليه روش هاي عملي به اطلاع امت عاشق پرور بلاگستان
خواهد رسيد.
..............................................................................
امروز رفتم پيش حافظ ،كاش سعدي و خيام و فروغ و شاملو و اخوان ثالث
و فريدون مشيري هم بودند،
تا با هم سعي ميكرند و واسه دل من يه بيت شعر ميگفتند ،منم براي سپاس
غم دلمو بهشون هديه ميدادم.
............................................................................
ياوه امروز: «« ما قطعا بزرگتر از آنيم كه مي انديشيم »»
دعاي امروز: «« الو الو خدا صدا مياد،،، الو الو............ »»