یاوه های عاشقانه یک من
خوش باشيد!!!
تا حالا شده چِت شده باشيد،جوري كه دلتون ميخواد بشينيد
هاي و هاي گريه كنيد.
حوصله هيچ كس رو نداشته باشيد ،نميدونيد اصلا” تو اين دنيا
چي ميخوايد.اصلا“ اينجا چيكار ميكنيد؟؟؟
تا حالا شده شعرهاي فروغ واستون زيادي شاد باشند؟
تا حالا شده دلتون همه چيزو سياه بخواد؟
شعر سياه ،طنز سياه ، تا‏ُتر سياه ،موسيقي سياه ،عشق سياه ،وبلاگ سياه و...........
تا حالا شده ساعت سه و نيم شب بشينيد پينك فلويد گوش كنيد و هاي و هاي گريه كنيد ،
مثل يه بچه اي كه اسباب بازيشو ازش گرفتند؟؟؟
تا حالا شده فكر كنيد: وسط اين 1984 كثيف چي ميخوايد؟؟؟؟
تا حالا شده فكر كنيد: چرا خدا اينقدر سرش شلوغه؟؟؟ بابا ما هم هستيم !!!!!!
تا حالا شده همه چيز يادتون بره حتي سمفوني شماره 9 بتهون؟
تا حالا شده بگيد: چرا گل مريم ديگه بو نداره؟
تا حالا شده بگيد: اِ اِ راستي حقيقت چه شكلي بود؟؟شادي چيه ديگه؟؟؟؟
تا حالا شده بگيد: لامذهبا نگه داريد من ميخوام پياده بشم؟
تا حالا شده ................................

-كشتي مارو از بس كه ناله كردي!!!
نه صبر كنيد راه حل هاشو هم بگم.
1-فوقش هم بفهمي تو اين دنيا چي ميخواي،به چه دردت ميخوره وقتي نميتوني كاري كني.(پس خوش باشيم)
2-ميتوني فروغ نخوني ،يه توپ دارم قل قلي يا جوشن كبيرو بخون.(پس خوش باشيم)
3-اينكه كاري نداره، دواش يه سطل رنگ سياه بزن به هر چي كه ميخواي،مثل حاجي فيروز.(پس خوش باشيم)
4-اگه به اين فكر كني كه فردا دير ميرسي شركت يا سر كلاس اصلا” تا ساعت سه و نيم بيدار نميموني
يا اينكه به اين فكر كن كه اگه زود بخوابي شايد خوابهاي خوب ببيني، پس آفرين دختر خوب(شايد هم پسر خوب)
شبها زود برو لالا ،خودم واست اسباب بازي ميخرم.مسواك يادت نره.(پس خوش باشيم)
5-مي خواي بگي مثلا” كتاب 1984 رو خوندي؟؟؟(پس خوش باشيم)
6-اين كه كاري نداره يه زنبيل قرمز بزار توي صف وقتي نوبتت شد صدات ميكنند.(پس خوش باشيم)
7-يكي نيست بگه اصلا” تو موسيقي سرت ميشه؟؟باز الكي كلاس گذاشتي؟؟(پس خوش باشيم)
8-آخه سرما خوردي دماغت كيپ شده ،يه مدت ديگه باز بوي گل مريمو حس ميكني.(پس خوش باشيم)
9-حقيقت اين شكليه })*ـ*({ (يه چيزي شبيه هندونه) «جهت توضيحات بيشتر به سيب زمينيه عزيز مراجعه شود»
و شادي هم ....اصلا چه معني ميده بچه تو كار بزرگترا
فضولي كنه؟؟؟؟(پس خوش باشيم)
10-پياده شو تحفه!! اونم طبقه سيزدهم .(پس خوش باشيم)

خوب خوشحاليم كه تمام مشكلات شما جوانان را حل فرموديم تا به دست آمريكايِ فاسدِ لامذهبِ سكس پرستِ
اجنبيِ جهانخوارِ (آقا جديدا” چيزي نفرموده اند؟چرا.تروريست دانشجو كش)تروريست ،به فساد كشيده نشويد.

ولي واقعا” خودمونيم بهار قبلا” هم همين شكلي بوده؟؟؟
**************************************************************************************
من الان بزگترين سؤال زندگيم واسم پيش اومده.
چه سؤالي؟
اينكه چرا من همش مطلب هامو بصورت 1-2-3-4-5 مينويسم؟؟؟ واقعا” چرا؟
1-چون من آدم منظمي هستم.
2-چون زياد طنزهاي نبوي رو ميخونم.
3-چون بهترين آدم دنيا هستم.
4-چون اصلا آدم نيستم .
5-چون عقده اي هستم.
6-چون دختر حاج آقا گفته
7-چون دختر حاج آقا نگفته
8-چون دلم واسه لنگه دمپايي ..........آخ

باشه باشه سعي ميكنم ديگه اينجوري ننويسم ولي از قديم گفتن
1-ترك عادت موجب مرض است.
2-ترك اعتياد در يك هفته.
3-ادب از كه آموختي ؟اصلا يكي نيست بگه مگه تو هم ادب داري؟
4-......
5-......
****************************************************************
من امروز قيافمو بردم آرايشگاه واسه خونه تكونيه عيد،خيلي عوض شدم ،يه جورايي گوگولي شدم.
كاش ميشد دلامون رو هم خونه تكوني كنيم.
-مگه تو هم دل داري؟
شد من يه دفعه احساساتي بشم تو زر نزني؟
**********************************************************
ياوه امروز:««سكوت دردناك است ،اما در سكوت است كه همه چيز شكل ميگيرد»»

دعاي امروز:««خدايا يه كاري كن همه درسهاي اين ترم وببلاگنويسان پاس شود حتي درس مهندسي پزشكي! »»

************************************************************************