یاوه های عاشقانه یک من
اگه جاي من بوديد چيكار مي كرديد؟؟
آقا خيلي متشكرم من همين كنار پياده ميشم.
ـ بفرماييد
درو باز ميكنم.
همين كه ميخوام پياده بشم يه چيزي ميگه «فرت»
اول ياد وببلاگ سيب زميني مي افتم.
ولي نه قضيه حاد تر از اين حرفهاست.
از شانس من يه تيكه از فنر صندلي زده بيرون
و بهترين شلوار من پاره ميشه ،اونم يه جاي حساسش.
تا به خودم اومدم تاكسي رفته بود.
عجب جاي تابلويي پاره شده بود.
از همه بدتر اينكه امروز يه جلسه كاري داشتم،
عصر هم مي خواستم برم شركت ....و بدتر از همه اينكه
يكي از خانوم هاي همكلاسي رو ميديدم، از اون دخترهايي كه
دست خبر گزاري آشيوتيدد پرس رو از پشت بسته،بهش ميگن
كتيبه كاتب پرس (چون خوب جزوه مينويسه).
نميدونستم چيكار كنم ،بخندم يا گريه كنم؟؟
اگه شما بوديد چيكار ميكرديد؟
1-هر چي فحش بلد بوديد نثار راننده ميكرديد.
2-هر چي فحش بلد بوديد نثار خودتون ميكرديد چون
قبل از نشستن، صندلي رو خوب بررسي نكرده بوديد.
3-هر چي فحش بلد بوديد نثار ايران خودرو مي كرديد.
4-سرخ ميشديد.
5-سريع يه تاكسي در بست مي گرفتيد ،بر ميگشتيد خونه
شلوارو عوض ميكرديد.
6-تمام روز دستتونو ميگرفتيد پشتتون(همونجايي كه پاره شده)
و اداي آدماي متفكر رو در مي آورديد.
7-وقتي از كسي خداحافظي ميكرديد عقب عقب ميرفتيد
(مثل اينكه تو امام زاده هستيد)و پيش خودتون دعا ميكرديد طرف
فكر كنه شما داريد بهش احترام ميگزاريد.
8-واستون مهم نبود كه همه دانشكده بفهمند يا كاريكاتورتون توي
ستون آزاد باشه و عصر ميرفيد از كتيبه كاتب پرس جزوه هارو ميگرفتيد.
9-خدا رو شكر ميكرديد كه از اين بدتر نشده.(به قول احمد بي تربيت ،خدارو شكر كن كه شلوار پوشيده بودي)
10-مي آمديد و وببلاگ منو ميخونديد تا همه چيزو فراموش كنيد.(تحفه)
11-يا مثل من به خودتون تلقين ميكرديد :آخه كي به اونجاي تو نگاه ميكنه،
و ميرفتيد همه كارهاتون رو طبق برنامه انجام ميداديد.

تازه مثل يك جنتلمن توي شلوغ ترين خيابون شهر هم قدم زدم،
پيش خودم ميگفتم شايد اين اولين و آخرين دفعه اي باشه كه ميتونم
اين حالت رو تجربه كنم پس زياد سخت نگير.
ولي شانس آوردم كتيبه كاتب متوجه نشد.
واي اگه ديده باشه چي..................................:)
...............................................................
امروز يه فيلم سينمايي توپ ديدم،جاي همتون خالي !!!
نميدونم اسمش چي بود ولي فكر كنم عشق دماغ يا
نبرد لب و دماغ يا همش مو اسم مناسبي باشه.
اين فيلم رو كه ميديدم هزار بار خدا رو شكر كردم
ميدونيد چرا؟؟
خدارو شكركردم كه صدا و سيما ميتونه
صحنه هاي فيلم هارو زوم كنه تا ما جوانان انقلاب به فساد
كشيده نشيم.
يكي نيست بگه مسخره ها خاك تو سرتون با اين برنامه هاتون.
يا صحنه هارو چنان بزرگ ميكنند كه فقط دماغ هنر پيشه معلومه.
(خدا رو شكر ما با ديدن دماغ حالمون خراب نميشه و به فساد كشيده نميشويم).
يا يه صحنه رو 12 بار نشون ميدهند هر دفعه هم يه صداي
مختلف داره.
يا اينكه يه دفعه وسط فيلم ميبيني كه اسامي بازيگران رو
نشون ميدهند و فيلم تموم ميشه.
خلاصه كه اين صدا و سيما ازنظر من افتضاح.(چشم بسته غيب گفتم).
...........................................................................
ياوه امروز: «« هدف هستي، همواره خود را در نيمه مادينه نشان ميدهد.»»
دعاي امروز:««خدايا همه رو دوست داشته باش ،حتي اونو................»»