یاوه های عاشقانه یک من
اي كه با سلسله زلف دراز آمده اي
فرصتت باد كه ديوانه نواز آمده اي
امروز خيلي خوشحالم ، توپم ،جنبش مولكولي سلول هاي
بدنم بينهايت شده،اون غده سياه بد خيم كه تو سرم بوده داره ذره ذره
آب ميشه.
دارم ميبينم نه انگار خدا هم هنوز زنده است.قربونش برم.
شايد يه روزي تو اون دور دورا زنده تر هم بشه.
شايد، البته شايد يه روزي اون دور دورا يه زندگي خاموش شده باز روشن بشه.
امروز ابرها هم از خوشحالي گريه ميكردند،شايد
ابرها هم مثل من امروز يه ابسيلون مزه زندگي رو چشيده بودند.
خوشحال بودم .
خوشحال زيرا ،
1-من آدم الكي خوشي هستم.
2-چون امروز عروسي عمم بوده.
3-چون امروز عشقم برگشت.
4-چون امروز عشقم تركم كرده.
5-چون اصلا عشقي ندارم و واسه همين خيلي خوشحالم.
6-چون شنيدم استاد رياضي مهندسيمون از طبقه سيزدهم افتاده پايين.
7-چون بابام يه زنه ديگه گرفته.(اگه مامانم بفهمه دارم اين حرف رو
تو وببلاگم ميزارم همين مونيتور رو تو سرم خورد ميكنه ولي اگه
بابام بفهمه به خرج خودش يه هفته منو ميفرسته كيش)
8-چون تو دلم يه ابسيلون اميد دارم اون دور دورا يه اتفاق خوب مي افته.
9-چون امروز يه قرار داد جديد بستم.
10-از بس كه من آدم كافري هستم فقط توي ماه محرم خوشحال ميشم.
11-چون كانتر وببلاگمو ديدم!!!!(پس واقعا الكي خوشي)
12-چون عيد نزديكه.
13-چون درخت سيب ما شكوفه كرده.
14-چون هر جا رفتم كه شلوارمو رفو كنم گفتند بعد از عيد
آماده ميشه.
15-چون فهميدم آمريكا خيلي خيلي اخه، الهي خورشت مامانش بسوزه.
16-چون من يك عدد وببلاگ دارم كه ميتونم ملنگياتم رو (خاطرات سابق)
اونجا بنويسم.
17-چون دختر حاج آقا شوهر كرده.
18-چون حاج آقا باز پيغام داده اين آقا پسر گلتون چرا نمياد
خواستگاريه صبييه من(شايد هم سبييه)،بابا بيايد ديگه.(ها ها ها خنديديم ،تحفه)

به نظر شما اين 18 تا دليل واسه اينكه آدم خوشحال باشه كافي نيست؟؟؟؟
واسه من كه كافيه،چه آدم كم توقعي هستم!!!مگه نه!!!!
...........................................................................................

ياوه امروز:««اشخاصي كه به اجبار ميكوشند جالب باشند،بيش تر از هميشه نفرت انگيز ميشوند»» (تو كه
لالايي بلدي چرا خوابت نميبره)
دعاي امروز:«« قربونت خدا امروز چيزي نميخواهم ولي فردا خيلي چيزا ميخوام»»