یاوه های عاشقانه یک من
از كجا بفهميم بهار نزديكه؟؟؟؟؟
امروز روز پر جنب و جوشي واسه مردمه.
همه ميخوان قبل از تحويل سال به همه كارهاشون برسند.
يه دختر سه ساله با موهاي قهوه اي روشن با يه گل سر سبز
داره گريه ميكنه و ميگه: من همون كفش قرمزرو ميخوام.
يه پير زن و پيرمرد تر و تميز پشت ويترين مغازه ايستادند و دارن
راجع به يك كت و شلوار نظر ميدن.
دخترو پسري كه دستاي همديگرو گرفتند به آرومي تو اون شلوغي
قدم ميزنند انگار كه دارن رو ابرها راه ميروند.
خدايا چقدر جنب و جوش مردم قشنگه.
اما تو اين حال و هوا هستم كه يه اعلاميه رو ديوار ميبينم:
««شيعيان امسال عيد ندارند»».
خوب شد اينو ديدم
وگرنه امسال عيد ميگرفتم
من اصلا كاري به اون آدماي كافر ندارم كه با شور و شوغ دارند
واسه عيد خريد ميكنند
حتما اونا شيعه نيستند
يا كه مزدورهاي آمريكا هستند.............

من ديني رو كه با شادي مخالفه نميخوام
من ديني رو كه با يه چهار شنبه سوريو دو تا ترقه از بين ميره نميخوام
من ديني رو كه با يه تبريك عيد ميلرزه نميخوام
من ديني رو كه با يه جعبه شيريني و دو تا دونه تخمه بهش ضربه بخوره رو نميخوام
ديني رو كه من دارم خيلي محكم تر از اين حرفهاست
خداي من خيلي مهربون تر و شاد تره
دين من هيچ منافاتي با شادي نداره
حسين من با تبريك عيد فراموش نميشه
ببخشيد چقدر زيادي حرف زدم اصلا ميخواستم يه چيزه ديگه بگم
ميخواستم بگم از كجا بفهميم بهار نزديكه؟؟؟
اگه گفتيد؟؟؟؟؟؟؟
1-از روي تقويم.
2-از روي بهار نارنج هاي توي حياط.
3-از اينكه طلب كارها در به در دنبالت ميگردند چون ميخواهند حساب هاي آخر سالشون رو ببندند.
4-از اينكه همه جا سبز شده.
5-از اينكه همه جا سياه شده.
6-از اينكه مسيري رو كه هر روز 10دقيقه با تاكسي ميومدي بايد 45 دقيقه بياي.(تازه اگه شانس بياري تاكسي گيرت بياد)
7-از اينكه برنامه هاي تلويزيون شاد ميشه.
8-از اينكه برنامه هاي تلويزيون غمگين ميشه.
9-از اينكه گذر عمرو ميبيني با خاطرات خوب و بدششش.
10-از اينكه بايد ساعتتو يه ساعت بكشي جلو.
11-از اينكه مردم شاد هستند.
12-از اينكه رييس قبيله گفته مردم حق ندارند شاد باشند.
13-از اينكه سر هر كوچه يه دكه ماهي گلي فروشي باز شده وصاحبش داره فرياد ميزنه بدو بدو ماهي گليه.
14-از اينكه سر هر كوچه يه تكيه عزاداريه.(نه اينكه بگم بده چون ما همه آزاديم ولي اونا دارند آزادي رو ميگيرند)
15-از اينكه مجبوري (واقعا مجبوري)اتاقتو يه كم مرتب كني.
16-از اينكه به گفته رييس قبيله آخرين چهار شنبه سال شيفت پيدا ميكنه (تغيراتي كه در آينده رخ خواهد داد:به
خاطر اينكه مشت محكمي به دهان آمريكاي جنايتكار بزنيم ،عيد نوروز رو 11سپتامبر برگزار ميكنيم ،از اين
به بعد نماز جمعه روزاي دوشنبه برگزار ميشه ، چهارشنبه سوري به 22 بهمن منتقل ميشه و.....بقيه شو
خودتون ميفهميد)
17-از اينكه هميشه تو يه مزرعه تعداد گوسفند ها،حداقل نصف به اضافه يك است.
18-از تغييراتي كه در خودتون احساس ميكنيد ميفهميد.(اينو يه نفر كه هميشه خندانه گفت)
19-از اينكه ميفهميد چقدر اجناس گرونه و شما چقدر بي پول.
واي خسته شدم از بس نوشتم.
فك دستم درد گرفت از بس حرف زد
................................................................


ياوه امروز:««من نميتوانم ابرها را برايت به چنگ آورم
و يا به خورشيد برسم
من هرگز آن كسي نبودم كه تو ميخواستي.........
متاسفم از اينكه روياي تورا تعبير نكردم،
من تنها برايت آوازي خواندم
و گذشتم...
اين تنها كاري بود كه از دستم بر مي آمد
مرا ببخش!....»»

دعاي امروز:««سلام خدا باز همون آش و همون كاسه»»