یاوه های عاشقانه یک من
لطفا كساني كه شديدا احساسات فمينيستي دارند اين مطالب را نخوانند!
خواندن وبلاگ يكي از دوستان خوب مرا بر آن داشت
تا بار ديگر با قلم شيواي خودم(هندونه ارزون شده)
يكي ديگر از مشكلات جامعه بشري ، بالاخص آقايان
ايراني را حل كنم.
(من در اين نوشته ها قصد توهين به هيچ كدام از دوستان عزيز را ندارم.)
و اين مشكل چيزي نيست جز زن ذليلي
البته اين بيماري 5 سطح دارد كه بترتيب شامل:
1-Zi
2-Borland Zi
3-Turbo Zi
4- ++Zi
5-Visuall Zi
است.كه سطح 5 بسيار خطرناك و كشنده ميباشد.
براي اينكه دوستان عزيز از پيشرفت اين بيماري آگاه شوند ،
اين وبلاگ نويس حقير يك عدد چك آپ زي زي سنجي را براي شما
فراهم كرده ام كه با استفاده آن از پيشرفت اين ...... مطلع خواهيد شد.(جاي خالي را خودتان پر كنيد.).
به ازاي هر پاسخ مثبت يك امتياز به خودتان بدهيد.
1-آيا تا به حال از وبلاگي كه نويسنده اش خانم بوده است تعريف كرده ايد؟؟
2-آيا تا به حال سر جلسه امتحان به يك دختر تقلب رسانده ايد؟
3-آيا تا به حال هر چه كه دوست دخترتان خواسته است برايش خريده ايد؟
4-آيا هنگام چت كردن شما اول به دختران سلام ميكنيد؟
5-آيا معمولا وبلاگهايي را ميخوانيد كه نويسنده شان خانم است؟
6-آيا روز 8 مارس وقتي صبح از خواب بيدار ميشويد احساس خوبي داريد؟
7-آيا هنگام رانندگي راه را براي خانم ها باز ميكنيد؟
8-آيا اين حرف ««Lady Is First»»را تا به حال به كسي گفته ايد؟
9-آيا معمولا وقتي با يك خانم قرار داريد سر وقت حاظر ميشويد؟(اگر زودتر حاظر مي شويد 2 امتياز بدهيد)
10-آيا وقتي يك مطلب مشترك هم در وبلاگي كه نويسنده اش يك آقا است و هم در وبلاگي كه نويسنده اش يك خانم است مطرح مي شود
به نظر شما مطلب وبلاگ خانم بسيار زيباتر مي آيد؟

اگر مجموع امتيازات شما بين 1-2 است شما يك Zi هستيد و هنوز جاي اميدواري است.
اگر مجموع امتيازات شما بين 3-4 است شما يك Borland Zi هستيد با كمي تمرين ميشود به شما هم اميد داشت.
اگر مجموع امتيازات شما بين 5-6 است شما يك Turbo Zi هستيد شما الان بر لبه يك پرتگاه ايستاده ايد كه با تلاش شبانه روزي ميتوان به شما هم اميد بست.
اگر مجموع امتيازات شما بين 7-8 است شما يك ++Zi هستيد و در مورد شما فقط ميتوان گفت اگر بار گران بودي و رفتي.
اگر مجموع امتيازات شما بين 9-10 است شما يك Visuall Zi هستيد به دليل استعداد بالاي شما اگر كمي تمرين كنيد به درجه دكتري (ziziBB زن ذليل بدبخت بيچاره )هم خواهيد رسيد.مايكروسافت كه هنوز به اين Verisionنرسيده شايد شما برسيد.

(به سبك خورشيد خانوم) لطفا خانوم ها و آقايان محترم در اين مورد براي من ايميل نفرستند چون جواب نميدهم.(اي زن ذليل بدبخت!!!)
...................................................
نطق خارج از دستور
1-از تمام دوستاني كه با ايميل،آف لاين،تلفن وحتي حضورا به بنده
مراجعه كردند و خواستند بدونند كه اون پسرك داستان ديروز من بودم يا نه
خواهش ميكنم ديگه با نوشته هاي من اينجوري برخورد نكنند.شايد من بودم شايد هم من نبودم
اين به خودم مربوطه كه اينجا داستان چه كسي رو مينويسم و دوستان فقط خواهشا نظراتشون رو به من بگن
نه اينكه الكي دلشون بسوزه.(با شما نبودم)
2-حرومت كنار ساحل تنها تنها عوضش دلت بسوزه امروز اينجا بارون اومد..............
.........................................................................
ياوه امروز: ««چه خوبه زير بارون آدم بگه دوست دارم، بهترين احساس دنياست»»
دعاي امروز: ««خدايا ،پروردگارا، اي خالق هستي،اي ... ديگه بيشتر از اين بلد نيستم »»