یاوه های عاشقانه یک من
ها ها من عاليم
توپم
اصلا همه بدنم شده انرژي
مهم نيست ديروز كارمو از دست دادم
مهم نيست كل كنفرانس داره كن فيكون ميشه.
من عاليم
توپ توپ
مهم نيست كه صد نفر سايه مو با تير ميزنند.
مهم نيست امروز ازمن امتحان نگرفتند.
مهم نيست آدم ها اينقدر دورو هستند.
آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي..................
من خوشحالــــــــــم
چون هنوز ميتونم حافظ بخونم.
چون من،من هستم ديگه فقط يك من
چون من هنوز شعر ميخونم شعرهاي زيبا ،و اميدوارم باز هم بخونم.
چون ديگه سيب زميني شدم
چون ديگه بي خيال شدم،اوج لذت زندگيه
و اما ياوه امروزمان
ديدم اين اسم وبلاگم مسئوليت بس خطيري را به دوشم گذاشته و اونم راهنمايي شما وبلاگ خوانان در زمينه
امور عشقيه است.
و اما بحث امروز:
به نظر شما از كجا بفهميم كه عاشق شديم؟؟؟(البته اشتباه نكنيد اين بنده حقير سيب زميني تشريف دارم، لطفا فكر بد نكنيدــ نويسنده).
1-از اونجا كه در همه جا به عشقتون فكر ميكنيد از كلاس تاريخ اسلام گرفته تا تالار انديشه.
2-موقعي كه از ميدون انقلاب ميخواهيد سوار تاكسي شويد ميگيد: آقا 200 تومن ميدون انقلاب.(يا اگه با اتوبوس به خونه ميرويد 4 ايستگاه بالاتر پياده ميشويد).
3-اين هفته سومين باره كه به پسرخاله تون گفتيد “عباس”(اسم عشقتون) يا اينكه به دختر خاله تون گفتيد “زينب”(اسم عشقتون).
4-وقتي كتيبه كاتب پرس زنگ زده خونتون اشتباهي بهش گفتيد:“سلام عـــــــــزيزم ،خوبي فدات شم”.(بماند كه اون چقدر كيف كرده!).
5-اين هفته دومين باري است كه مي افتيد توي جوي آب يا اينكه نزديكه هنگام عبور از خيابان برويد زير ماشين.
6-به هيچ كدوم از كلاس هاي ساعت 8 نميرسيد چون صبح دلتون ميخواد از رختخواب بيرون نياييد و يه ربع ديگه بخوابيد شايد خواب عشقتون رو ببينيد.
7-اين هفته 48 بار كل اشعار فريدون مشيري را خوانده ايد.
8-از اونجا كه از 20 تا ايميلي كه اين هفته فرستاده ايد ،21 تا ش كارت پستال قلب بوده واسه عشقتون.
9-از اونجا كه آيكون قلب ياهو مسنجر x: و msn را (L) چشم بسته ميتونيد تايپ كنيد.
10-از اونجا كه همه چيز شما رو به ياد عشقتون مي اندازد حتي قيافه نحس استاد رياضي مهندسي.(مثلا پيش خودتون مي گوييد آه......چي ميشد عشق من هم با من هم رشته بود و الان رياضي مهندسي داشت و كنارم نشسته بود.)
11-از اونجا كه حاظر هستيد براي ديدن عشقتون از هر چيزي بگذريد.(حتي امتحانات فاينال و يا طي مسافتي 2000 كيلومتري !)
12-از اون جا كه موقع خوابيدن كلي زور ميزنيد كه خواب عشقتون رو ببينيد ولي عوضش خواب اون يارو سبيل كلفته (آشپز سلف سرويس) رو ميبينيد.
13-چون نحسه چيزي نمينويسم.(ما هم سنتي گرا شديما !)
14-از اون جا كه فكر ميكنيد شما خوشبخت ترين آدم روي زمين هستيد !(زهي خيال باطل !)
15-از اون جا كه همه حرف هاي عشقتون براي شما آيه هاي آسماني هستند ، حتي اگه بگه يه هفته 8 روزه يا اينكه مرغ 3 تا پا داره.
16-از اونجا كه توي اين هفته بيشتر از 12 بار كلمه“دوستت دارم” را گفته ايد.
17-از اونجا كه شاعر شده ايد و شعر ميگوييد آن هم از نوع نو حاوي 128 كيلو بايت كلمه دوست دارم و اي عشق من.
18- اين هفته چهارمين باري است كه موقع ظرف شستن ليوان از دستتون ميافته و ميشكند و يا اينكه غذا تون ميسوزه!
19- و هزاران دليل ديگر ...................
و خلاصه از اونجا كه احساس ميكنيد كلا“ زده به سرتون!
..................................................................................................
نطق خارج از دستور
هفته اي افتضاح را پشت سر گذاشتم .خدا نصيب گرگ بيابان هم نكنه،فقط خدا رو شكر كه حضور بعضي از دوستان خوبــــــــم بود.

ياوه امروز:««اگر قبل از هر كاري انگشت خود را آهسته به پيشاني خود بزنيد مجبور نخواهيد شد در پايان كار
با مشت محكم بر فرق خود بكوبيد
»»
دعاي امروز:«« خدايا بابت همه چيز از صميم قلب متشكرم لطفا ادامه بده .»»