یاوه های عاشقانه یک من
آنقدر بزرگي،
آنقدر مهرباني كه
هر چه مهربان باشم
باز هم غرقم
نمي داني
ــ نيستي كه بداني
دگر ، مرا مني نيست
هر چه هست
خاك است و تمناي آسمان
حتي اگر
مهربانيت براي من هم نباشد
باز هم خرسندم
فروتني ات را
براي گلهاي همسايه هم دوست دارم
و به خاطر توست كه دنيا را ميخواهم
و خوشبختي را
براي
باغ همسايه.
بهمن را ، خرداد را
حتي سال دگر را
ميگذرانم
تنها به پاس لبخندهايت
و ترحم بي مثالت
بر خاكي كه زير پايت است
آســـــمــــانـــــي
پر ستاره باش............
.............................................
نطق خارج از دستور
1-بعضي ها از منطق فقط منـ شو دارند و بعضي ها فقط طَق شو . يا اينكه فقط من من ميكنند يا اينكه هاي و هوي دارند.
2- امشب اينقدر هندونه خوردم كه داره از چشمام ميزنه بيرون.(آخه يه مدت بود كه هندونه خونم كم شده بود !).
3-دارم دچار ياس فلسفي ميشم يكي كمك كنه.
4-اين midi جديدي رو كه گذاشتم تو وبلاگم از آثار فردريك شوپن است، بنام كنچرتو شماره 3 درF مينور.(ميخوام بگم كه از موسيقي كلاسيك يه چيزايي حاليمه.)
ياوه امروز:««كسي كه لذتش از زندگي وابسته به ديگران باشد فقير است»»
دعاي امروز:«« خدايا به همه وبلاگ نويسان اندكي بيشتر عقل عطا بفرما »»(راستي خدا خيلي دوست دارم)