یاوه های عاشقانه یک من
من نميدونم چرا اينجوري شدم
شايد دارم يه مرحله رو پشت سر ميزارم
شايد دارم رفرش ميشم
نميدونم چرا هيچي واسم مهم نيست
اصلا بي خيال همه چيز شدم
اولش اينجوري خيلي حال كردم ولي به نظرم ديگه داره شورش در مي ياد.
امروز از صبح در مجموع 4 كار انجام دادم.
1-از خواب بيدار شدم.
2-رفتم كامپيوترمو (كامبيز كوچولو)رو روشن كردم و رفتم توي اينترنت.
3-ناهار خوردم.
4-باز رفتم توي اينترنت.
الان هم با وجود اينكه يه عالمه كار دارم باز اينجام.
البته خودمو خفه كردم با accounte مجاني .يكي از عوارض بي خيالي بي جنبه شدنه.
انسان هم عجب موجود غير خطي متغير با زمانيه.هيچ سيستم كنترلي نميشه واسش طراحي كرد.
كاش ميشد توي وبلاگ فرياد زد آي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي
.................................................................................................

هيچ وقت كوشش نكردم
چرا كه من نيز دوست داشتن را برتر مي ديدم
اما هنوز حسودم
نميخواهم ببينم وقتي را كه
ميشكنم
در مقابل ابرازي كه
ديدنش را توان ندارم
ــــ كاش نبودم
ولي چه خوب،هستم
و مي فهمم كه
بـهار همواره با توست.
...........................................................
اين شعر به نظرم خيلي قشنگه نظر شما چيه.
البته اگه شاعرش باز نگه دارم چاخان ميكنم.
نميدونم چم شده اصلا حوصله نوشتنو ندارم.(صداي خوشحاليه حاضرين.)
فكر ميكنم بايد اسم وبلاگمو بزارم ياوه هاي عاشقانه يك مجنون
راستي اين آهنگ جديدو كه گذاشتم رو وبلاگم دقيقا حال و هواي منو بيان ميكنه.
ايميل من هم عوض شده(نه اينكه خيلي هم ايميل ميزنيد)نامه الكترونيكي جديد من ------> yaveh@myrealbox.com
خدايا تو خيلي مهربوني و هميشه كنارمي يه كم بيا نزديكتر ميخوام بقلت كنم ......
شب بخيرمن