یاوه های عاشقانه یک من
نمي خوام بگم كه دلم گرفته
نمي خوام بگم كه دارم حسرت دوران بچگي مو ميخورم
نميخوام بگم كه آرزوي سادگي دوران كودكي رو دارم
نمي خوام بگم كه ازاين همه كلمه و دورويي و دروغ خسته شدم
نمي خوام بگم از ديو و دد ملولم و انسانم آرزوست

بازم مثل هميشه ياوه ميگم تا از فكر اين چيزا بيام بيرون
ولي از موقعي ميترسم كه ديگه حتي ياوه سرايي هم اثر نكنه
اميدوارم كه هيچ وقت چنين روزي نياد.


لطفا كساني كه شديدا احساسات فمينيستي دارند مطالب زير را نخوانند.(هر گونه عوارض ناشي از خواندن به عهده
خودتان ميباشد --حتي شما دوست عزيز--)

امروز همينطوري كه داشتم توي اين وبلاگ ها گشتي ميزدم
ديدم كه اين بلاگ سيتي چقدر فمينيست داره
به فكر اين افتادم كه چرا يه انجمني واسه دفاع
از حقوق آقايان مظلوم(بميرم الهي واسه مظلوميتشان)وجود نداره.
گفتم عيبي نداره من پيشنهاد تاسيس شو تو وبلاگم مطرح ميكنم
ميدونم كه حتما استقبال ميشه.
البته فكر كنم مجبور بشيم اين انجمن رو به صورت زير زميني راه اندازي كنيم!!!!!!
..................................................................

فقط خانم ها بخوانند
ديدن دختراني كه عاشق بودند ولي ميگفتند: نـــــــــه ما كه عاشق نيستيم
و كساني كه اصلا عاشق نبودند ولي ادعا ميكردند كه آره عاشق ترين انسان روي
كره زمين هستند، مرا بر آن داشت تا از براي رضاي خدا و آن قسمت از خلق خدا كه شامل جميعيت محترمه نسوان ميباشند،
اين تست عشق سنجي رو فراهم كنم.(باور كنيد همش تقصيره اين اسم وبلاگمه..فردا پس فردا نگيد فلاني عاشق بودااا)
البته آقايان هم ميتوانند اين تست رو به دوست دخترهاشون(و يا نـــــامــــزداشون)بدهند.(ولي اگه لنگه دمپايي خوردند به من ربطي نداره)

1-در كدام حالت عشقتون رو بيشتر دوست داريد؟وقتي با هم هستيد يا اينكه زماني كه جدا هستيد.
الف: وقتي جدا هستيم
ب: وقتي كه با هم هستيم
ج:اين حرفها يعني چي؟؟ ما اصلا جدا از هم نيستيم،يعني من بدون اون يه لحظه هم زنده نيستم.
د:براي من فرقي نداره ،در هر دو حالت به يك اندازه دوستش دارم.

2-اگه بفهميد كه عشقتون با چندتا دختر خوشكل(كه تصادفا از عشق شما هم خوششون مياد)داره به يه مسافرت كاري ميره چه احساسي داريد؟
الف:غلط كرده بدون من با اينا بره مسافرت
ب:سعي ميكنم به طور غير مستقيم مانع رفتنش بشم(مثلا خودمو بزنم به مريضي)
ج:من به عشقم صددرصد اطمينان دارم،مسافرت كه خوبه اگه جاي ديگه هم بروند من به عشقم ايمان دارم.
د:با وجود اينكه به عشقم اطمينان دارم ولي يه كم ناراحت(عصبي)ميشم

3-اگه كنار تاتر شهر قرار گذاشتيد و اون 20 دقيقه دير كرد
الف:اه وقتي اومد حسابي سرش غر ميزنم، خوبه حالا تركي بهش نگفتم ساعت 9 كنار تاتر شهر منتظرش هستم
ب: تازه اگه نيم ساعت ديگه بياد ميشه مثل هميشه
ج:نگران ميشويد و دعا ميكنيد كه اتفاق خاصي نيفتاده باشه
د:فكر ميكنيد كه اون ديگه شمارو دوست نداره و عمدا سر كارتون گذاشته.

4-امروز روز تولد شماست توقع داريد كه
الف:يه پالتو پوست و 100 شاخه گل رز سياه واستون بگيره
ب:براتون يه شعر بگه و با گيتار اجرا كنه
ج:تمام روز رو با شما بگذرونه
د:واستون مهم نيست به شما چه هديه اي ميدهد ،مهم اينه كه هديه بدهد.

5-اگه بتونيد فقط يه كار رو با عشقتون انجام بدهيد
الف:با هم ميرويد شمال خوش ميگذرونيد
ب:با هم ميرويد سينما(فيلم زير نور ماه)
ج:كنار هم روي كاناپه مينشينيد و در حالي كه همديگرو بقل كرديد با هم از همه چيز صحبت ميكنيد
د:ميرويد پارك ملت

6-چقدر در مورد عشقتون ميدونيد
الف : سن و اسمشو ميدونم ،فاميلشو نميدونم احمدي بود يا اكبري
ب:از غذاي مورد علاقه اش تا رنگ مورد علاقه شو ميدونم
ج:همه چيزوتقريبا ميدونم مثلا اينكه دختر خاله اش كدوم مدرسه درس ميخونه و يا اينكه شماره پاي مادر بزرگش چند است
د:چيزايي رو كه مربوط به خودش ميشه به طور كامل كامل ميدونم

7-اگه يه وقت سر شما داد بزنه عكس العمل شما چيه
الف:بابا اين جرات نميكنه به من بگه تو، چه برسه به اينكه صداشو بلند كنه
ب:اگه داد زد من هم داد ميزنم
ج:سعي ميكنم آرومش كنم
د:مي فهمم كه ديگه دوستم نداره

8-اگه بتونيد يه چيزي رو از وجود عشقتون تغيير بدهيد اولين چيزي رو كه تغيير ميدهيد چيست؟
الف: يه كم اين قيافشو قشنگ تر ميكنم(و يا قدش رو بلندتر)
ب:يه كم خوش اخلاق ترش ميكنم
ج:من همينجوري دوستش دارم ،نميخوام چيزي رو تغيير بدهم
د:يه كم عشق توي وجودش ميزارم

9-عشقتون يه ايميل عاشقانه واستون فرستاده
الف:دارم با بابك چت ميكنم حوصله خوندن ايميلشو ندارم.
ب:خوشحال ميشم.البته يه ساعت بعد فراموش ميكنم
ج:1000 بار مي خونمش و از خوشحالي بال در مي آورم.
د:باور نميكنم كه اون واسم يه نامه رمانتيك فرستاده باشه.

10-آيا حاضريد به خاطر ديدن عشقتون از امتحان ميدترم بگذريد؟
الف:من حتي حاضر نيستم از شير شكلاتم بگذرم چه برسه به امتحان
ب:اگه بتونم مخ استاد رو بزنم آره حاضرم
ج:من حتي حاضرم براي ديدنش از همه چيزم بگذرم
د:اگه عشقم اينقد احمقه كه قرار ملاقات رو دقيقا سر ساعت امتحان بگذاره ازش جدا ميشم.


خوب حالا به ازاي هر پاسخ گزينه الف 5- نمره
به ازاي هر پاسخ گزينه ب 0 نمره
به ازاي هر پاسخ گزينه ج 10 نمره
و به ازاي هر پاسخ گزينه د 5 نمره بدهيد
اگر امتياز شما كمتر از 20 است من در همينجا به عشق شما تسليت ميگم
چون علاوه بر زن ذليلي ،داره توسط شما استثمار ميشه
اگه امتياز شما بين 20-50 است شما عاشق نيستيد و فقط يه رابطه معمولي برقرار كرده ايد واسه
اينكه حوصله تان سر نرود.
اگه امتياز شما بين 50-70 است شما عشقتان را دوست داريد ولي عاشقش نيستيد.
اگر امتاز شما بين 70-100 است با عرض تبريك وتهنيت شما بدجوري عاشق شده ايد.
.............................................................................
نطق خارج از دستور
1-چقدر مينويسم اولش ميخواستم يه تست 20 سئوالي درست كنم ديدم همين 10 تا هم خيلي زياد شد.
2-كساني كه منو شناختند (مخصوصا در اكابر عاليه)و ميدونند كه من نويسنده اين وبلاگ هستم لطفا فكر كنند كه من نويسنده ش نيستم
چون ميخوام حسابي ياوه هاي عاشقانه بگم(قابل توجه كتيبه كاتب پرس و شركاء)
3-بابا حالا كه هيچ كس مارو به كافي شاپ دعوت نكرد اشكالي نداره ولي اگه فردا پس فردا ديگه مطلب ننوشتم
بدونيد كه به خاطر كمبود كافي شاپ خونم به ديار باقي شتافتم.
4-وبلاگ نويسان شيرازي ظاهرا باربد قصد داره همگي رو به شاطر عباس دعوت كنه براي هماهنگي به باربد ايميل بزنيد.(يا به خود من)
5-ديگر عرضي نيست يعني هست ولي اين انگشت هاي بيچاره ام از نفس افتادند.

ياوه امروز:««وبلاگ يعني 49 هزارتومن هزينه تلفن»»
دعاي امروز:««خدايا خجالت ميكشم دعا كنم»»