یاوه های عاشقانه یک من
آخ كه دو سه روز ننوشتن چقدر سخته.
اين دو سه روزه مشكلات فراواني داشتم
از جمله جر و دعوا با قوم يعجوج و معجوج ، ناز كردن هاردم كه داشت منو زهره ترك ميكرد،از دست دادن accounte نا محدودم، ياًس فلسفي و ....
خلاصه اينكه من برگشتم.
همينطور كه داشتم ساير وبلاگ ها رو ميخوندم به اين فكر كردم كه ما اصلا واسه چي وبلاگ مينويسيم؟؟؟؟
دلايل زير به ذهنم اومد:

1- چون شديدا احساس ميكنيم يه داستان نويس(نويسنده) بزرگ هستيم.
2- چون مي خواستيم روزنامه نگار بشويم ولي در هر روزنامه اي كه رفتيم دو روزه مارو انداختند بيرون.
3- چون از طريق نوشته هايمان ميخواهيم به بقيه ثابت كنيم كه خيلي با كلاس هستيم.
4- چون مي خواهيم تمام عالم وآدم بفهمند كه ما به تمرين اسكي ميرويم.
5- چون خوشي زده زير دلمان.
6- چون يه account مجاني گير آورديم و كاري جز وبلاگ نويسي بلد نيستيم.
7- چون اين تنها راهي است كه ميتوانيم به هركس كه بخواهيم بد وبيراه بگوييم.
8- در راه اشاعه فرهنگ فــــمــيـــنــيـــســم.
9- چون فكر ميكنيم نوشته هايمان ارزش اين را دارد كه ديگران آنرا بخوانند.
10- چون اينجا تنها جايي است كه ميتوانيم آزادانه هر حرفي را بزنيم.
11- چون همه بايد بفهمند كه ما در خارج از ايران زندگي ميكنيم.
12- به خاطر آشنا كردن سايرين به امور سكسولوژي.
13- آقا ما سنتي فكر نميكرديم ولي از قديم نديما گفتن سيزده نحسه .
14- چون تازه نامزد كرديد و اين تنها راهيه كه نامزدتون شمارو بشناسه.
15- در راه حمايت از فلسطين.
16- براي اينكه مشت محكمي به دهان آمريكاي جهانخوار بزنيم و بگيم خيلي اخي.
17- به خاطر اينكه پيش خودتون فكر كرديد كه : مگه من چيم از دختر سكينه خانوم كمتره اون وبلاگ داشته باشه و من نداشته باشم.
18- چون شما يه استعداد كشف نشده هستيد و مي خواهيد از اين طريق توسط سايرين كشف بشويد.
19- مثل ساير كارها يتان اين هم دليل خاصي نداشته.
20- دوست ناباب و ذغال خوب باعث شد كه وبلاگ نويس بشويد.
21- چون ميخواهيد با نوشته هايتان بشريت را به خدا نزديك كنيد.
22- چون با نوشته هايتان مي خواهيد بشريت را به شيطان نزديكتر كنيد.
23- چون شما در زمينه كامپيوتر و اينترنت اطلاعات فراواني داريد و ميخواهيد ديگران را نيز بهره مند كنيد.
24- از بس كه ديگه توي اين دنياي مجازي زندگي كرديد ديگه جز اينجا جاي ديگه اي نمي تونيد حرفتون رو بزنيد.
25- چون توي دنياي واقعي نمي توانيد دوست پسر يا دوست دختر پيدا كنيد،سعي مي كنيد با وبلاگ نويسي شانس تون رو آزمايش كنيد.
26- چون دچار ياًس فلسفي شده ايد.
27- چون همه بايد بفهمند كه ما سوار پرايد قرمز شديم و اينو حتما بايد در جايي به اسم وبلاگ مطرح كنيم.
و اما چون هميشه دلايل عاشقانه (همان كليشه اي سابق)
28- چون در عشق شكست خورده ايد و اين تنها راهيه كه شما رو از فكر عشقتون بيرون مياره .
29- چون تازه عاشق شده ايد و ميخواهيد به عشقتون نشان بدهيد كه ببين من چقدر روحيه لطيف و هنرمندانه اي دارم كه وبلاگ مينويسم.
30- عشق كيلو چند !!!!(چه ربطي داشت ؟ حقيقت هميشه يه جورايي ربط پيدا ميكنه.)
31- هزاران دليل ديگر ..............
........................................................
نطق خارج از دستور
ميخواستم جواب يه شاعرو اينجا بدم ولي گفتم شجاعتشو داشته باشم و رودر رو بهش بگم.
1-چند روز پيش يه هديه گيرم اومد كه خيلي خيلي دوسش دارم .متشكرم
2-آقا ما يه عالمه زحمت كشيديم تا اين دفتر نظر خواهي كه زير هر نوشته هست رو بسازيم ولي نميدونم چرا كسي نظرشو نميگه؟ حداقل اگه چيزي نميگيد فوت كنيد و فرار كنيد !
3-يه خانمي به اسم سهيلا توي دفتر نظر خواهي روز30 آوريل نوشته :««سلام . چون كه يه نامه امروز شخصا به من نوشتي ديدم بي ادبي اگه جواب ندم اينم جواب..»»
من در همينجا هر گونه ارتباط مشروع و ... را با اين خانم محترم شديدا تكذيب ميكنم و از همين جا اعلام ميكنم احمد يا علي نامرد ما هم از اين كارا بلديمااا.اگه هم كار احمد يا علي نيست ميگم كه: سهيلا خانم مگه شما خودتون برادر نداريد كه مزاحم پسر مردم ميشويد !!!!
ياوه امروز:«« پشيماني از كارهايي كه انجام داده ايم با مرور زمان كم مي شو د اما براي كارهايي كه انجام نداده ايم هميشگي است.»»
دعاي امروز:«« خدا جونم هر بلايي هم كه سرم بياري باز ميگم دوست دارم»»