یاوه های عاشقانه یک من
امروز ميخوام يه كم لينك بازي كنم البته به شيوه عاشقانه !
اولين لينكي رو كه مي خوام بگم مخصوص اونايي كه دلشون مي خواد عشقشون هيچ وقت تركشون نكنه
و واسه همين هم رفتند و يه گيتار خريدند ولي به دلايل عديده هنوز فرق ر با مي رو نميدونند
فقط حال ميكنند كه گيتار دارند. تازه خيلي هنر كنند سمفوني نهم را با هزار تا غلط و گيتار بي كوك مينوازند.
اينجا يه نرم افزار واسه كوك گيتار و اينجا هم يه مترونوم عالي. شايد كه با كمك اينا شكست در عشقتون يه كم به تاخير بيافته البته اگه قول بدهيد كه زياد تمرين ميكنيد شايد شكست نخوريد.
و اما اين صفحه هم براي جمعيت نسوان البته نسوان عاشق.(لطفا آقايان نخوانند)
از اونجايي كه من ميدونم شما ها فقط بلد هستيد نيمرو درست كنيد
اين صفحه رو به شما معرفي ميكنم چون ميدونم نميشه با نيمرو جلوي شكست در عشق رو گرفت ولي شايد
با سالاد الويه بشه.

و اما اين روزا بوي اين مياد كه حاج آقا و ياهو با هم دست به يكي كردند
تا همه عاشق ها توي عشق شكست بخورند و اولين كاري هم كه ميخواهند
انجام بدهند پولي كردن ياهو مسنجره تا ديگه جمعيت عظيم عشاق نتونند با هم چت كنند يا به قول حسني از اين كاراي بي ناموسي نكنند.
البته كور خوندند تا موقعي كه اين ياوه هاي عاشقانه يك من حامي عاشقان است از اين كارا نمي تونند انجام بدهند.
من اينجا يه مسنجر اون هم از نوع فارسي معرفي ميكنم تا يه وقت خداي نكرده با پولي شدن ياهو مسنجر شما توي عشق شكست نخوريد.
توضيحات مربوط به اين مسنجر را اينجا ميتونيد ببينيد و خودشو از اينجا داون لود فرماييد.

و اما سومين لينك
شما الان حتما در يكي از اين دو حالت
هستيد.
يا امروز جمعه است و شما توي خونه نشستيد و دلتون حسابي گرفته به خاطر اينكه عشقتون تركتون كرده و
داريد به خاطرات خوش گذشته فكر ميكنيد
و واسه همين هم دنبال يه موسيقي غمناك ميگرديد تا با اون هاي هاي(شايد هم زار زار) گريه كنيد
براي همين هم حتما اينجارو كليك كنيد چون من به فكرتون هستم.
حالت دوم اينكه امروز جمعه نيست و
ممكن كه شما در دوران عشق سير و سلوك ميكنيد و دنبال يه چند تا موسيقي با حال ميگرديد(البته كسي كه عاشقه همه نو موسيقي واسش باحاله)
براي همين هم من زحمت اينو واسه شما كشيدم ، پس براي اينكه به اعماق عشق فرو برويد اينجارو كليك كنيد.
چهارمين هم واسه موقعي كه روزي 68 بار به عشقتون مي گوييد دوست دارم طوري
كه ديگه دوست دارم عزيزم جزيي از تكيه كلامتون شده حتي به بقال سر كوچتون هم ميگيد دوست دارم عزيزم.
پس لازمه حتما اينو ببينيد و سعي كنيد ديگه به جاي گفتن دوست دارم شعر بخونيد.

و اين هم مخصوص جمعيت نسوان البته از نوع عاشق.(لطفا آقايان نخوانند)
از اونجايي كه من ميدونم شما همتون فقط بلديد نيمرو درست كنيد و از اونجايي هم كه ميدونيم
نميشه با نيمرو جلوي شكست در عشق رو گرفت اين صفحه به شما معرفي ميگردد.راستي سالاد الويشو حتما ياد
بگيريد.