یاوه های عاشقانه یک من
وقتي كه دچار سه گانگي شخصيتي مي شوم
زمان دوشنبه
مكان كره زمين - اتاق يك من(محل تايپ ورد پد به صورت offline)
شخصيت اول:يك من كه چهارشنبه امتحان دارد.
شخصيت دوم : يك من كه به موسيقي علاقه مند است.
شخصيت سوم:يك من كه كمي بلاگر است.
(باز جاي شكرش باقيه كه من شكست خورده در عشق و من عاشق رو به جزاير ماداگاسكار تبعيد كردم.- مترجم...چيز ببخشيد نويسنده.)
من اول:ولتاژ رانش آفست ورودي در زوج JFET با سورس تزويج شده.....
من دوم: بي خيال حالا كو تا چهار شنبه..براي آكورد درجه 1دوماژور فونكسيون تونيك در زير هر سه نت حالت آكورد گذاشته ميشود....
يه كم هم تكنيك اسلايد رو در موسيقي كانتري تمرين كنيم...ابتدا انگشت دوم دست چپ را پشت فرت دوم سومين سيم قرار داده...
دلنگ دولونگ ...ديلنگ دالانگ دي لينگ دولنـــــــــــگ...... ر دو ر مي مي مي فا سل لا لا ر ر لـــــــــــــــــــــــــا...
ـــ ساكت شوووووو چقدر سر و صدا ميكني سرمون رو بردي حداقل برو توي كوهي ،صحرايي ، جنگلي كه كسي صداتو نشنوه ( لنگه دمپايي كه از اطراف و اكناف نثار اينجانب ميشه)
خيلي خوب اصلا حيف من كه دارم استعداد موسيقيايي خودم رو واسه شما شكوفا ميكنم.
من سوم:كاش الان ميتونستم online بشم و يه گشتي توي ساير وبلاگ ها بزنم.
اول نقد داستان ندا رو مي خواندم
چون از من كه تو اين زمينه تخصص دارم ! خواسته بود كه نقدشو حتما بخونم.بعد هم يه سر به وبلاگ زهير ميزدم
حتما امروز هم يه عالمه چيزاي جديد معرفي كرده.
نميدونم پينك فلويديش امروز راجع به چي صحبت كرده ،كاش حداقل ميتونستم يه كم توي وبلاگ عمومي خبر بنويسم.

يك ساعت بعد اين من ها زيادي با هم درگيري پيدا كردند ،هيچ كدوم حاضر نيستند كوتاه بيايند.

من اول و دوم و سوم :واي.... يه ساعت گذشت.... امتحان....تمرين موسيقي... وبلاگ....
جريان آفست ورودي برابر تفاضل جريان بيس ترانزيستورهاست گام مينور
ملوديك هنگامي حاصل مي شود كه درجه ششم و هفتم گام كوچك تئوريك را در حالت بالارونده كاش ميتونستم حداقل ايميل هامو چك كنم
شيطونه ميگه فردا بروم و پول تلفن رو بپردازم...ولي نه بهتر صبر كنم امتحانات تموم بشه..اينم يه جور خودمو به تخت بستن واسه ترك اعتياده.
خوب بهتره يه كم درس بخونم.
در توزيع گاوسي، جريان كلكتور ترانزيستور سوم به گام تونيك مينور و تونيك ماژور وبلاگ بچه مثبت و منفي بستگي دارد.
مقاومت ورودي در حالت تفاضلي در وبلاگ حسين درخشان ناشي از ولتاژ گام سل مينور است.
وبلاگ ندا از بالاي ديوار بتا برابر وبلاگ نداي منسجم است وقتي كه سمفوني نهم لودويگ ون بتهوون را بصورت كلكتور مشترك ميبنديم.
امپدانس ورودي وبلاگ شوشو جون برابر است با مقاومت ديده شده از بيس دخترك ضربدر آرپژ لامينور در گام هاي هارمونيك.
وبلاگ بچه جنوب شهر مدل سيگنال كوچك آي سي 741 گام ماژور ديز است.

واي خدا جون خسته شدم از بس كه درس خوندم بهتر يه كم استراحت كنم ، قرار نيست كه توي امتحان چهارشنبه Max بشم....
و اينك ساعت 39 دقيقه بامداد روز سه شنبه است و من هنوز دارم ااستراحت ميكنم واسه اينكه مبادا ماكزيمم كلاس بشوم.
به نظر شما فردا كدوم يك از من ها پيروز ميشوند...اميدوارم كه من اول باشه.
...................................................................
نطق خارج از دستور البته به شيوه بي بي سي در جنگ جهاني دوم
1- كي باورش ميشه نفر اول كنكور كارشناسي ارشد رشته برق از دوستاي منه.
خودم كه باور نميكنم، آخه محمد حسين خر خون ، تو كه آبروي منو توي در و همسايه بردي
آخه رتبه يك (-1-) زشت نيست ، حالا اگه شريف نري چيزي ازت كم ميشه، حالا يادت باشه اسم منو جايي نياري
يه وقت كسي نفهمه من دوستاي نابابي مثل تو دارم.
2-ديشب يه خواب جالب ديدم كه به زودي توي وبلاگم تعريفش ميكنم.
خواب ديدم توي فلسطين و در كليساي المهد( محل تولد حضرت مسيح) با يه نفر كه نميشناختم عروسي كردم.(باور كنيد كه خواب بود چيز يعني كابوس بود...)
3-خانم مهندس امتحانو چيكار كرديد يعني منظورم اينه كه از 100 نود و نه ميشيد يا همون صد.
4-اي شاعري كه از مردم عكس طنز ميگيريد و به عالم و آدم نشون مي دهيد اگه از تهران وبلاگ منو ميخونيد لطفا جزوه آز كنترلتون رو واسه من بياريد.
5-اي رسول با كلاس اين هفته برنامه كوه برقراره يا نه؟
6-اي كه در پارك ملت كنار درخت كريسمس ايستاده اي اين اجنبي هاي بي دين جديدا يه چيزي اختراع كرده اند به نام ايميل.(در هر حال اميدوارم هر كجا كه هستي شاددددددد و سلامت باشي)
7-جناب آقاي مهندس نبوي نميدونم از خوابگاه وبلاگ منو ميخوني يا نه ؟ ولي اگه ميخوني كم كم مقدمات سفر به شمال رو فراهم كن.
8- دخترك مو فرفري من تا حالا توي وبلاگم هر دعايي كردم مستجاب شده تو هم بهتره به جاي اينكه نذر شاهچراغ بكني و يا جاي اينكه يه كوزه بزرگ بخري ، واسه
من يه تكه پارچه سبز با ايميل بفرستي تا واست ببندم توي وبلاگم تا زودتر به آرزوي قلبيت برسي(با ور كن اين وبلاگ من زودتر از هر امام زاده اي مرادت رو ميده)هاهاهاهاها(خنده از نوع شيطنت آميز)
9- هر كسي يه ماه روزي 3 بار در اين دفتر نظر خواهي من نظر بده به هر آرزويي كه داره ميرسه حتي اگه يه دختر 28 ساله باشه و دنبال شوهر ميگرده !!!

ياوه امروز:««هيچ چيز زيباتر از يك گيتار نيست ،مگر دو گيتار»»
دعاي امروز:«« خدايا ..........و........و....... باور كن......قول ميدم........خواهش ميكنم........و.....اگه .....و..... مستجاب بشه تو بهترين خداي دنيايي و گرنه.....»»(خودتان جاهاي خالي را پر كنيد)
يه وقت خداي نكرده در مورد نوشته هاي من نظر ندهيدا چون هم خسته ميشويد و هم طبق نظر فقها عمل نظر دهي راجع به وبلاگ من مكروه است.