یاوه های عاشقانه یک من
برنامه هايي براي اوقات فراغت تابستان از زبان افراد مختلف:
1-من قصد دارم اوقات فراغتمو سوار اين تيوتا هاي جديد بشم
-- ميشه بيشتر توضيح بدهيد؟
هيچي از اونجايي كه من هميشه تو كف يكي ازاين ماشين ها بودم و آرزوم اين بوده كه سوار يكي از اين ماشين ها ي مدل بالا بشوم
قصد دارم در طول تابستان به كررات (مكرر) با همكاري نيروي انتظامي سوار اين ماشين ها بشوم.من جا داره در اينجا از نيروي انتظامي
تشكر بكنم كه خيلي راحت و بي هيچ دليلي ما جوان ها رو سوار اين ماشين هاي آخرين سيستم ميكنه و باعث ميشه كه ما جوانان به خاطر بي تيوتايي عقده اي نشيم.
البته سوار شدن به اين ماشين ها خيلي راحته ،كافيه ريشتون رو از ته زده باشيد و با يكي از همكلاسيهاي دخترتون طرفاي ونك قدم بزنيد، مطمئن باشيد كه نيروي انتظامي
از خجالتتون در مي آيد.(حالا يه كم فحش و بد وبيراه و برخورد فيزيكي قابل تحمله ، مهم اينه كه تيوتا سوار بشيم).
----خيلي متشكر كه وقتتون رو در اختيار ما قرار داديد.
2-من قصد دارم در طول تابستان در دوره هاي پيشرفته احكام حاضر بشم ، چون هم دوره هاش مجانيه و هم اينكه يه ترم ديگه كه خواستم برم يه جا استخدام بشم
بايد كل احكام رو بدونم ،وگرنه رد صلاحيت ميشم ، مثلا بايد بدونم وقتي مرده رو توي قبر مي خوابانند چه دعايي ميخونند و يا اينكه عرق شتر نجاستخوار روزه رو باطل ميكنه يا نه.
3-داداش بژار شرت مونو بژنيم ، من همش در اوگات فراغتم.برو بژار تو خماري باشيم.
4-من ميخوام به كلاس هاي فشرده زبان برم چون دو ماه ديگه از ايران ميروم.
--- شما فكر نميكنيد به اين ميگن فرار مغزها
نه به اين ميگن آزادي مغزها.
5-من قصد دارم تمام تابستون رو بخوابم،فعلا هم شب بخير.
6-من تابستونو ميرم سر كار دوزار پول در بيارم.
7-تابستون امسال به من خيلي خوش ميگذره چون قراره پا پا جون اون ماشيني رو كه قول داده بود واسم بگيره و قراره با فرامرز جونم بريم شمال.
8-اه اه اه اه اه اه تابستونو بايد واحد بگيرم ، اونم چه درسهايي رو.
9-والا تابستون رو كه تا 15 تير امتحان داشتيم ، از 15 تير تا 15 مرداد هم بايد بريم التماس نمره پيش اين اساتيد ، از 15 مرداد تا 15 شهريور هم بايد برم توي صف انتخاب واحد ترم ديگه.
10-ميخوام برم اسپانيا رقص پالماس رو ياد بگيرم.(مردم چه هاي كلاس هستند)
11-من تازگي ها يه وبلاگ پيدا كردم و ميخوام تمام تابستون اونو بخونم.
---- ميشه بگيد اسمش چيه؟
ياوه هاي عاشقانه يك من (بدو بدو حراجه هندونه ......)
12- من قصد دارم در اين تابستان تعداد girl friend هامو به 20 برسونم.
13-به دليل نحوست از نوشتار معذوريم.
14-آقا تا چيزي به اسم چت هست اوقات فراغت معني نميده.
15-من صبح ها از 6 تا 8 ميرم نرمش.از 8 تا 10 پرورش اندام.از 10 تا 12 تكواندو. از 12 تا 2 ميرم بكس چيني .از 2تا 4 ميرم شنا.از 4 تا 6 ميرم ژيمناستيك.از 6 تا 8 هم يه سري كلاس صخره نوردي ثبت نام كردم.
---- ببخشيد آقا شما آرنولد نيستيد؟
پس ولك فكر كردي مو كي يوم ، خو مو خود آرنولدوم ديگه از ريبونوم نفهميـــــدي، يه وقت فكر نكني مو جاسمم.(با لهجه اباداني بخونيد.
و اما چون هميشه موضوعات كليشه اي.
16-من تمام تابستون رو از ناراحتي گريه ميكنم چون عشقم تركم كرده.
17- من تمام تابستون رو از خوشحالي گريه ميكنم چون عشقم به من گفته ««تــــــو همه دنياي مني»»

ياوه امروز:««دوست من ، تئوري خاكستري است، اما درخت جاودان زندگي سبز است.»»
دعاي امروز:««با تو مهتاب شبي باز از آن كوچه گذشتم باز گذشم باز گذشتم باز گذشتم اما بي تو بازنگذشتم»»