یاوه های عاشقانه یک من
ماجراي اين پسر خاله عاشق پيشه ، منو به فكر فرو برد كه ما اصلا
چرا ازدواج ميكنيم؟؟؟؟؟؟؟؟
1- پسر خاله من:من بايد با ندا ازدواج كنم.
ــــ چرا؟
به دليل اينكه من بايد با ندا ازدواج كنم و به همين خاطر هم من بايد با ندا ازدواج كنم و براي همين دليل هم من بايد با ندا ازدواج كنم ،در غير اين
صورت من بايد با ندا ازدواج كنم در نتيجه من بايد با ندا ازدواج كنم.(نتيجه گيري اخلاقي: من زن ميخوام يالا، يالا يالا...، من زن ميخوام يالا.....)
2-آخه بايد زودتر ازدواج كنم مبادا عشقمو از دست بدم.(يارو دفعه اولشه عاشق ميشه...)
3-آخ كه بايد زودتر ازدواج كنم ...نه اينكه فكر كني به خاطر ثروت پدر دختره ها..(يك عدد داماد سر خانه = لولوي سر خرمن)
4-بايد زودتر ازدواج كنم تا يكي باشه لباسامو بشوره و واسم غذا درست كنه.(مش غلامحسين سبزي فروش)
5-بايد ازدواج كنم چون من دلم خيلي بچه ميخواد.(در آرزوي ونگ ونگ و بيخوابي)
6-بايد ازدواج كنم چون همه مردم ازدواج ميكنند پس من هم بايد مثل همه ازدواج كنم ديگه.(خواهي نشوي رسوا بادا بادا ايشالا مبارك بـــــــادا)
7-چون دانشگاه 400 تومن وام ازدواج ميده به خاطر وام هم كه شده بايد ازدواج كنم.(دختركي كه ميخواست خرج عمل بيني اش را از راحتترين راه بدست بياورد.)
8-آآآآآآآآه ه ه ه ه ه ه ه ه ،آخه كسي نيست كه منو درك كنه پس بايد ازدواج كنم.(شخصي كه احساساتش شديدا درد گرفته است.)
9-اين فرزاد ما بايد ازدواج كنه شايد كه يه كم سر به راه بشه و دست از اين كارهاي خلاف برداره.(شمسي خانم)
10-بر اثر فشار مفرط يكي از اعضاي بدنم ،بايد ازدواج كنم،خرد شدم زير اين فشار كمرشكن.(پسر بد شايد هم دختر بد)
11-بايد ازدواج كنم چون پدر و مادرم ميگن و من روي حرف اونا حرف نميزنم.(بچه سر به راه)
12-من فقط به خاطر جلوگيري از افزايش قيمت كوزه تن به ازدواج دادم.(رئيس انجمن حمايت از ترشي سازان ايران)
13-افلاطون كبير فرموده اند همانا سيزده عددي است نحس حتي شما دوست عزيز.
14-آخه من چه جوري بايد ثابت كنم كه ديگه بزرگ شدم،تنها راه اثبات ازدواجه ،بقيه اش مهم نيست.(يه بچه گوگولي)
ـــــ شما با سيگار كشيدن هم ميتونيد ثابت كنيد كه بزرگ شده ايد لطفا با ازدواج يكي ديگه رو بيچاره نكنيد.
15-بايد ازدواج كنم چون ميخوام سفير ايران در ماداگاسكار بشوم !!!
ــــ چه ربطي داره؟
آخه اگه قرار بود تو هم داماد حاج آقا بشي ميفهميدي چه ربطي داره.(پسري در آرزوي دختر حاج آقا)
16-آخه ديدم بيكارم،حوصله ام سر رفت گفتم ازدواج كنم.(بيكار الدوله ديلمي)
17-ميترسم اگه ازدواج نكنم مردم يه وقت فكر كنند من مشكلي ،چيزي... دارم و نميتونم جمعيت كره زمين رو افزايش بدم.(دنيا فقط شكم و زير........فكر بد نكنيد منظورم زير دماغه.)
18-ازدواج كردن من مصداق بارز اين ضرب المثل است:كار را كه كرد آنكه ازدواج كرد.(آقاي عاقبت انديش)
19-آخه بايد يكي باشه كه اين همه استعدادهاي كشف نشده منو كشف كنه.(پسر خاله اديسون)
20-آخه خوشي زده زير دلم.(بي فكر الدوله جويني)
21-به خاطر علاقه وافر به لنگه دمپايي ،صف شير خشك ،قيافه صاحبخونه،نق نق هاي مادر زن،جر و دعواهاي آخر شب و خلاصه كلي چيزاي خوبه ديگه ميخوام ازدواج كنم.(بد بخت الملوك خاك بر سريان)
22-العشق و العشق و ما ادريك مالعشق.
23-چون ميخوام يه نفر منو بغل كنه.(دختري كه گريه كرد)
24-چون ميخوام يه نفر حامي من باشه.(دختري با كفش هاي كتاني)
25-چون اين دختره توي لاتاري برنده شده پس بايد باهاش ازدواج كنم،شايد اينجوري بتونم از ايران برم.(جعفر خاني كه از فرنگ برگشته ولي ميبينه عجب غلطي كرده كه برگشته...)
26-چون ميخوام در يك زندگي مشترك به آرامش برسم.
27-چون تا موقعي كه ازدواج نكردم نيمي از دينم كامل نيست.(نوه پسريه حاج آقا)
28-آخه مجبورم،چون نيروي انتظامي هفته پيش مارو گرفت حالا ديگه مجبورم با دختره ازدواج كنم.(كسي كه نميدانست تعارف آمد ونيامد دارد)
29-من فقط به خاطر جلوگيري از انقراض نسل بشريت ميخوام ازدواج كنم.(پسر شيخ بحرين)


و چون هميشه دلايل رمانتيك
30-چون در عشق شكست خوردم و ميخوام به عشق ثابقم نشون بدم كه ميتونم جز تو توي بغل شخص ديگه اي هم بخوابم.
31-چون عاشق شدم پس حتما حتما بايد با عشقم ازدواج كنم مبادا خداي نكرده يه وقت فكر كنه دوستش ندارم.

ياوه امروز:««كاش قلب من به سياهي ، عظمت و آرامش شب بود»»
دعاي امروز:««خدا جونم آرامشو كيلو چند ميفروشي ؟به ما ارزون حساب كن مشتري بشيم»»