یاوه های عاشقانه یک من
امروز يه فيلم واقعي ديدم در مورد توليد اولين انسان مصنوعي در سال 2003
چقدر دستگاههاي ساده و مسخر ه اي داشتند.
خوب البته براي هزار سال پيش خيلي هم بد نبود.
چقدر واسم عجيب و غير قابل باوره كه انسان ها هزار سال پيش چه جوري توليد مثل ميكردند.
زن عجب موجود عجيبي بوده.
نميدونم چرا دانشمندان 1000 سال پيش به اين نتيجه رسيدند كه براي پيشرفت سريعتر بشريت بايد نسل اين موجود رو از بين ببرند، و البته اينكارو هم بدون لحظه اي ترديد انجام دادند.
البته من خودم توي موزه تاريخ طبيعي زن رو ديدم.
به نظر چه موجود مظلومي مياد، ولي نميدونم واقعا اينجوري بوده يا نه؟؟؟؟
ولي از وقتي كه نسل اين موجود از بين رفته خيلي زندگي بشريت تغيير كرده
1-56% تجارت اينترنت از بين رفته.
2- واژ ه غيبت ديگه وجود نداره
3-شركت مخابرات ورشكست كرده چون ديگه از تلفن استفاده نميشه.
4-چيزي به نام عشق ديگه وجود نداره در نتيجه چيزي بنام شكست در عشق هم وجود نداره.
5-اتو جزو ادوات غير قابل استفاده شده آخه ديگه مردها لباساشون رو اتو نميكنند.
6-شكم همه مردها بزرگ شده.
7-همه مجبورند دو واحد اصول خانه داري رو پاس كنند.
8-ادبيات احساسي جهان از بين رفته.
9-نيروي انتظامي داره از بيكاري مگس ميپرونه
10-انسان معني آرامش رو داره درك ميكنه
11-جراحي پلاستيك به خصوص جراحي بيني منسوخ شده
12-مد از بين رفته
13-واژه خاله زنكي به عمو آقايي تبديل شده
14-مشكل ترافيك شهرهاي بزرگ حل شده
15-مشكل ازدواج همه جوانان حل شده
16-همه چت روم ها تعطيل شدند
17-وبلاگ جد بزرگ من (ياوه هاي عاشقانه يك من)تعطيل شده.
18-ديگه هيچ مردي زن ذليل نيست
19-صنعت جواتيسم پيشرفت فوق العاده اي داشته چون ديگه مانعي بر سر راهش نيست
20-ديگه هي هر روز توي اين وبلاگ ها شعرهاي عاشقونه نميخونيم
21-ديگه هيچ انساني چيزيش رو به رخ ديگري نميكشه
22-واژه چشم و همچشمي به گوش و هم دماغي تبديل شده
23-و خلاصه كلي چيزاي خوب ديگه.............

الان هم به دليل اين طوفان خورشيدي احتمالا در اينترنت اختلالاتي بوجود مياد و ممكنه اين مطالب من در وبلاگ جد بزرگم(ياوه هاي عاشقانه يك من) در هزار سال پيش پابليش بشه
بيچاره اون در دوران وجود زنها زندگي ميكرده دلم واسش ميسوزه.