یاوه های عاشقانه یک من
از اونجايي كه خواب نوشين بامداد رحيل باز دارد پياده را ز سبيل
و به دليل اينكه من نتونستم روز جمعه مشت محكمي به دهان امريكاي همه چيز خوار بزنم
قصد دارم از اينجا يعني وبلاگم بزنم تو دهن اين آمريكاي بد.
لطفا جين جين و لامپ و بقيه بر و بچه هايي كه در سرزمين كفر هستند بروند كنار تا يه وقت مشت من به اونا نخوره.
هــــــــــوي اي آمريكاي لوس (به سبك بزرگان)
تو چقدر لوسي
چقدر بدي
چقدر اخي
تو چي فكر كردي ؟
فكر كردي كه ما در صحنه حاضر نيستيم
زهي است خيال باطل
من در همين جا اعلام ميكنم كه تمام سربازان وظيفه ، بازاريان محترم و تمام كارمندان ادارات دولتي(به همراه خانواده هايشان)و جمعيت شانزده هزار نفري ذوبيون(ذوب شدگان)
هميبشه و در همه حال در صحنه ، پشت صحنه ، اينور صحنه و اونور صحنه حاضرند، تازه شانس آوردي كه مدارس تعطيله وگرنه مشت محكمتري ميخوردي.
تو چي فكر كردي آمريكاي بي ادب
تو فكر كردي كه مردم ايران آزادي ندارند
اشتباه كردي
ما خيلي هم آزاديم
من خودم از بس كه آزادم ميتونم توي حمام آواز بخونم،
از حكومت گله بكنم،
نظرم رو در مورد نحوه اداره كشور بگم و هزارتا كار ديگه
تازه ميتونم از اونجا به هر شخصي هم كه خواستم بد و بيراه بگم، هيچ كسي هم كاري به كارم نداره.
اي آمريكاي ننر
الهي كلاغها رو سرت خرابي بكنند
تو فكر كردي كه ما نمي فهميم كه هر بلايي كه سرمون مياد تقصير تو است
همين ديروز كه دوست دختر احمدك تركش كرد بهش گفتم اين زير سر آمريكاي جنايتكاره
احمدك هم كلي بد و بيراه بهت گفت.
يا همين ديروز كه سر ميدون ونك پشت من خارش گرفت ،
فكر كردي كه نفهميدم كار تو بود
عمدا پشت منو به خارش انداختي تا من مجبور بشم واسه خاراندن پشتم حركات موزون انجام بدم
تا از اين طريق من كه يكي از جوانان سرزمين گل و بلبل هستم به فساد اخلاقي كشيده بشم،
شانس آوردم كه برادران انصار در محل حضور داشتند و با اندكي برخورد فيزيكي منو متوجه اشتباهم كردند.
كور خوندي عمرا ديگه جايمو بخارونم.
تو غلط كردي واسه ما دل سوزوندي
ما مردم ايران اينجا توي آب لوله كشيمون
نوستالژي 20 ساله داريم.
ما اينجا واسه صبحانه ياس فلسفي ميخوريم به همراه معجون كلاه برداري از هم نوع.
ما اينجا كلي آدم مطلق داريم
دلت بسوزه كه تو نداري
خاك تو سر بي دينت اي آمريكاي بي ادب كه فكر كردي خدا مطلقه
طبق احاديث افلاطون كبير و قستنطنيوس اعظم خدا نميتونه مطلق باشه ولي روستا ميتونه.
اي آمريكاي شمبليله خوار
الهي تو شلوارت خرابي كني
تو فكر كردي توي ايران دموكراسي نيست
زهي است خيال باطل
توي شناسنامه خودم يه عالمه مهر انتخاباته
نه اينكه يه وقت فكر كني از ترس گزينش و اين حرفها رفتم راي دادم ها
نه.... به خاطر اينكه ما آخر دموكراسي هستيم.
من در همينجا به اون 14 ميليون مزدور تو كه توي اين دوره رياست جمهوري
راي ندادند اعلام ميكنم كه اي وطن فروشان
به زودي پدر همتون رو در مياوريم
البته به كمك برادران وزارت ديتا و فن آوري چماغ.
اي آمريكاي عقده اي
ميخوام كه صد سال سياه به ما ويزاي تحصيلي ندي
به گور سياه
ميريم حوزه علميه درس ميخونيم
تكنولوژي به چه دردمون ميخوره؟
همش مايه فساد وتباهيه
نمونش همين اينترنت كه مردم ميرن تو چت روم و كارهاي بي ناموسي ميكنند.
اي آمريكاي مستهجن
الهي كن فيكون بشي
تو فكر كردي نمايندگان مردم ايران مثل نمايندگان آمريكا آزادند
كه هر حرفي دلشون خواست بزنند و همه جا سرك بكشند و ببينند چه خبره
اصلا چه معني داره آدم پاشو از گليمش درازتر كنه
تو فكر كردي مجلس ما مثل شماها بي بند وباره
نخير كور خوندي ما داراي دموكراتيك ترين مجلس فرمايشي دنيا هستيم.
اي آمريكاي بي چشم و رو
الهي ايدز بگيري
تو فكر كردي توي ايران از اصلاحات خبري نيست
كور خوندي
من خودم ماهي دوبار ميرم اين آرايشگاه سر خيابون موهامو اصلاحات ميكنم اونم مدل تن تني
تازشم هر روز صبح صورتم رو به دست تيغ اصلاحات ميسپارم.
اي آمريكاي چشم سفيد
به برادران انصار چه ربطي داره كه چشمهاي ما خيلي قوي نيستند و با يه ضربه چماغ كور ميشيم
يا اينكه پوست بدن ما اينقدر كلفت نيست تا در برابر گلوله مقاوم باشه
اصلا يكي نيست بگه اين برادران بد كاري كردند باعث شدند خوابگاهها از نو ساخته بشوند
هدف هميشه وسيله رو توجيه ميكنه
اصلا دفعه آخرت باشه در اوضاع داخلي ما دخالت ميكني ها
من نميدونم تو چطور جرات كردي كه دخالت كني چون خود ما هم جرات چنين كاري رو نداريم.

..........................................................................
نتيجه گيري وبلاگي:آمريكا هم يه خريه مثل خرهايي كه در ايران ميبينيم
يعني يه جورايي سگ زرد برادر شغاله.
(خودمونيم چقدر حرف زدم)
ياوه امروز:««نگران اين نباشيد كه كتاب 1984 را نخوانده ايد، چون هم اكنون در آن مشغول ايفاي نقش هستيد»»
دعاي امروز:««خدايا اين كشور را از هرگونه آخ حفظ فرما چه با پيش وند و چه با پس وند»»