یاوه های عاشقانه یک من
من يك وبلاگ دارم
من يك وبلاگ دارم كه توش از دلتنگي هام مينويسم.
تو يك وبلاگ داري كه توش از شادي هات مينويسي.
ما يك وبلاگ داريم كه از چيزايي كه دوست داريم مينويسيم.
من دوست دارم كه همه بگن اوه چه پسر مهربوني
اوه چقدر قشنگ مينويسه
اوه اين ديگه خدا بود ، محشر بود.
تو دوست داري كه بگن اوه چقدر اين از كامپيوتر سرش ميشه
اوه چه عكس هاي قشنگي داره
اوه اين حتما يك نويسنده بزرگه.
ما دوست داريم كه ازما تعريف بشه.
اگه يه وقت سرمون به تنمون زيادي باشه يا اينكه توي ايران نباشيم
يه عالمه هم از سياست حرف ميزنيم
يه عالمه هم به اين و اون بدوبيراه ميگيم.
بعد دوست داريم بگن
اوه اين آقا چقدر مسائل سياسي حاليشه
اوه اين خانوم چه روشنگري هايي ميكنه
اوه اين ديگه آخرشه
خدا نكنه كه عاشق بشيم يا توي عشق شكست بخوريم
ديگه فقط در مورد مضررات و محاسن عشق سخن سرايي ميكنيم
بعد هم دوست داريم كه همه مارو تائيد كنند
اوه پسر بيچاره گير عجب دختر سنگدلي افتاده بود
اوه دختر بيچاره ، پسرا همشون اينجورين
بماند يه عده اي كه وبلاگشون تداعي كننده اين مثل معروفه كه مرغ همسايه غازه
اينا شامل حاميان فلسطين و افغانستان و تاجيكستان و هزار جاي ديگه هستند
البته من نميگم اين بده
خيلي هم خوبه
ولي چراغي كه به منزل رواست به مسجد حرام است.
آره ميدونم
دارم زيادي حرف ميزنم
اين وبلاگ شماست ،به من ربطي نداره
اين ملك شخصي شماست هرچي دوست داشتيد مينويسيد
اين مال شماست..........
ولي نميدونم
شايد هم نميفهمم
يكي به من بگه
ما ميتونيم از اين ملك شخصي استفاده بهتري هم بكنيم
من يه بار خواستم براي حمايت از كودكان خياباني يه كاري انجام بدم توي اين دنياي مجازي
ولي نميدونم چرا نشد
شايد تجربه كافي نداشتم
شايد تجربه كافي
شايد هم كمك كافي
ولي دلم ميخواد اينكارو انجام بدم
و خوشحال ميشم كسي كمك كنه
يا شايد هم نه
ما فقط بلديم از دوست پسرامون يا سياست و كلي چيزاي مهم حرف بزنيم
وقت اينكارهارو نداريم
ولي خوب حداقل براي شروع ميتونم شماره حساب سازمان حمايت از كودكان خياباني رو بگم

شماره حساب 4277بانک ملی شعبه اسکان،انجمن حمايت از حقوق کودکان،پروژه حمايت از کودکان کار و خيابان
و من اميدوارم كه بتونيم كاري انجام بديم.