یاوه های عاشقانه یک من
ديدي اشتباه كردي
نبايد جرات ميكردي از پيله ات بياي بيرون
ميشي آدم بده فيلم
ديدي اشتباه كردي
نبايد خيالتو ميكردي جوهر
اينا با هم تناقض دارند
وقتي با هم تركيب بشن انفجار بوجود مياد
ديدي
ديدي
ديدي
نگفتم بهت
احساسات آدما ممكنه عجيب باشه
ولي هيچ وقت مسخره نيست
نيست
نيست
نيست
نيست
نيست
دعاي شما پرنده ها هم اثر نكرد
من
من
من
شايد نبايد
من معذرت ميخوام
من كسي رو مسخره نكردم
و من نميدونم
نه يعني
ميدونم
ديگه نبايد راحت باشم
و ديگه نبايد
و هزار تا نبايد
و اينكه نبايد به باد احساستو بگي
نبايد
نميخوام ديگه احساسمو بيارم روي كاغذ
پس مطمئن باش
مطمئن باش كه ديگه فردا شب اين وبلاگ وجود نداره
ميدوني هنوز جوابمو ندادي
واسه يه پسر 23 ساله خيلي زشته كه نتونه جلوي بغزشو بگيره
از فردا شب ميرم يه جاي ديگه مينويسم تا مجبور نباشم به خاطر احساسم به بقيه جواب پس بدم.
ميرم توي خودم و سازم غرق ميشم
راستي هنوز جوابمو ندادي
خدا حافظ
خدا حافظ ياوه هاي عاشقانه يك من
خدا حافظ