یاوه های عاشقانه یک من
امروز 6 شهريوره
23 سال پيش در چنين روزي مثلا من به دنيا اومدم
ميگم مثلا واسه اينكه من در اصل متولد ماه مهر هستم
متولد 6 مهر
البته اين خيلي واضحه كه من متولد مهرم از بس كه مهربونم(بي خيال بزاريد يه امروزو از خودمون يه كم تعريف كنيم)
ديگه ديگه
اينكه امروز عروسي دختر خاله ام هست
من به خاطر كار نمي خواستم برم
ولي خاله جان زنگ زد و شديدا تهديد كرد
راستي بچه ها خيلي زود بزرگ ميشن
انگار همين ديروز بود كه با هم داشتيم توي باغچه خاك بازي ميكرديم
انگار همين ديروز بود با هم آتيش بازي ميكرديم
و بعدش هم حسابي تنبيه ميشديم
انگار همين ديروز بود كه گولم زد و دستامو لاي يه چرخ دنده گير داد(هي هي هي)
انگار همين ديروز بود كه واسمون دو تا بلوز يه شكل خريدن، مال اون صورتي بود و مال من آبي
بعد رفتيم عروسي و اونجا من افتادم توي حوض وسط حياط
البته همش تقصير اين دختر خالم بود
فكر كنم اون موقع 4 سالم بود
انگار همين ديروز بود كه سر اينكه شهر كدوممون تميزتره دعوا ميكرديم
البته هميشه توي اين مورد اون برنده بود
انگار همين ديروز بود كه
عزيز واسم يه لباس زورو خريد و زهرا حسودي ميكرد
هر چي هم گريه كرد بهش ندادم
انگار همين ديروز بود
انگار همين ديروز بود
فقط خاطرات ميمونه........
آخ كه چه زود گذشت
بچگي رو ميگم
مثل باد
و حالا امروز زهرا عروسي ميكنه
زهرا جان از صميم قلب برات آرزوي خوشبخت ميكنم.
....................................................................
نطق خارج از دستور:
1- من دو روزه كه صبح ها با مهربون ترين صدايي كه تا حالا شنيدم از خواب بيدار
ميشوم، آرامش بخش ترين صدايي كه تا حالا شنيدم.................
2- ميدونيد بعضي اتفاق ها آدمو چنان شاد ميكنه كه همه چيزو فراموش ميكني
همه تلخي هاي گذشته رو فراموش ميكني
ولي يه كم ته دلت ميگي نكنه
يه وقت اينم به يك خاطره تبديل بشه
ميدونيد من به اصالت وجودي معتقدم
ولي باور كنيد كه دستان خدارو مي بينم مهربون و آرامش بخش......
3- اي عموي مهربون الهي كه من قربونت برم چرا پسوورد رو عوض كردي
ميدوني كه همه خواننده هاي اين وبلاگ دعات ميكنند
اي پسورد الملوك اعظم باور كن روزي يه ساعت بيشتر آنلاين نميشم.

4- آخه بابا چرا از آمپول ميترسي
آمپول كه ترس نداره
اصلا از كجا معلوم كه واست آمپول بنويسند
تو رو خدا با اين حالت پاشو برو دكتر.
5- آقا ما داريم تا يه ساعت ديگه ميريم عروسي
ولي يكي بگه من چه جوري ميتونم يه ساعته رقص ياد بگيرم
تازه از اون مهمتر اينه كه كي مياد با من برقصه.
6- راستي اولين قاصدك ديشب از راه رسيد
نميدونستم قاصدك ها هم بوي عطر گل ياس دارند.
7- امروز من و مهربون به همه چرا هاي تمام دانشمندان جهان منالجمله
خودم پاسخ داديم
جواب تمام چرا ها اينه
محض ارا

شاد باشيد و گرم و زنده