یاوه های عاشقانه یک من
امشب وبلاگ نويسهاي شيرازي دور هم جمع شدند
البته به دعوت باربد اعظم
قرار ساعت 8:30 بود اندر قهوه شاپ هتل شرايتون (هتل هماي فعلي)
ساعت 8:40 رسيدم
با يه كم تاخير ملاقات كردم اين استوره هاي شعر و ادب پارسي را
سلام سلام سلام ......
ماچ ماچ موچ ..........
چيز ببخشيد ماچ و اينا نبود (از بس كه ذهنمو منحرف كردند اينا)
كنارم اين آقاي كينگ بزرگ نشسته بود
اين ورم هم باربد مهربون
رويروم هم يه نور كوچولو بود كه مي تابيد
كنار نور كوچولو هم يه پسر ساكت و آروم اون ور اين پسر يه ....هيچي نگم بهتره
اونورترشم بهار نت خوش تيپ
روبروي بهار نت رو كه ديگه نگو
كنار اوني كه ديگه نگو مهربون نشسته بود
كنار مهربون هم هيچي و كنار هيچي باربد اعظم
و اما تشريح تخصصي

ميترا ملقب به ژيوار

گويند در كودكي همي زبانش بسيار مي لكنتيده و همواره ديوار را ژيوار ناميده
در همان اوان ژن پر حرفيش به صورت لگاريتمي همي رشد كرده و رشدش تا كنون هم متوقف نگرديده
بسيار همي گير دهد به ياوه نويسان عاشقانه
بسيار همي پايش را داخل زندگي خصوصي اينجانب فرمود و نسبت به دختر حاج آقا اظهار ارادت فرمودند ، بيچاره دختر حاج آقا كه زير پاي ژيوار همي له گشت
بسيار احسان را به رخمان كشيد
عاشق شيرين پلوست
گويند روزي 6 وعده شيرين پلو همي تناول كند لاكن به دليل فعاليت مفرط ماهيچه هاي گفتمانش همي وزنش افزون نگرديده
از امشب هم به سمت دختر عمويي ما نائل گشتند زيرا ميپنداشت كه عقد دختر عمو و پسر عمو در كهكشانها خوانده شده ولي زهي است خيال باطل
ظاهرا اكثر وبلاگنويسان شيرازي را او به راه كج وبلاگ نويسي سوق داده
خوب ژيواريه خووووووووووووووووووووووب

النعيم
النعيم والنعيم و ما ادريك مالنعيم
الاسمهو نعيم ولا صفتهو نعيم
من الپرحرفي البسته دست الهرچي الدختر في العالم
الادعاهو من الورزش و الموسيقي
الوزنهو الخيلي زياد و الميزان الاف خونش يذهب الي الكواكب
الصاحب الجسم العجيب والغريب الاسمهو الموبايل
هو الرقيب الميترا من الكل كل والغر غر
التناول الچاي من الكافي شاپ
هو الاستقلاليه ثاني آتشن
هو صاحب المركب العجيب باسمهو الپرايد
لا توصيه علي الهيچ الدختري و الحتي پسري
فقط التوصيه علي الپيرزنان بالاي 60

مهربون
يه دختر مهربون و ساكت
كه خيلي وقت نيست وبلاگ مينويسه
و بسته زبون در زير چنگال استعمار خواهرش اسير ميباشد

هيچي
خواهر مهربون
البته اينم مهربونه ولي من نميدونم كجاش به هيچي شبيه بود
يه عالمه چيز بود كه
حداقل 6 برابر من كه نوشيدني خورد
ما كه نفهميديم آخه هيچي كه نبايد چيزي بخوره
ظاهرا اولين كسي هست كه مطالب مهربون رو ميخونه چون مطالب مهربون بايد از زير تيغ سانسور اين رد بشه

سهيل
يه پسر آروم و مهربون
كه خيلي با شخصيت و پرستيژ نشسته
البته من خواستم چند دفعه اداشو در بيارم ولي نميدونم چرا اين ميترا ميزد زير خنده ميگفت همونجور مثل ياوه هاي عاشقانه بشين
خيلي شمرده صحبت ميكرد
الان هم نميتونم طنزش كنم چون واقعا نميشه
توصيه ميكنم اگه دختر هستيد حتما باهاش ازدواج كنيد من كه اگه دختر بودم حتما همين كارو ميكردم

بهار نت
يه پسر هاي تريپ لب سوز لب دوز دختر كش دشلمه
يه كافي نت داره طبقه دوم پاساژ برق
واسه ديدن خودش هم كه شده بريد كافي نتش
دوست جون جوني حامد بنايي
اگه يه دختر 18 تا 20 بودم حتما بهش شماره ميدادم
تازه دلتون بسوزه منو به شام هم دعوت كرد
خلاصه همين ديگه دختر پسنده
شديدا توصيه مي شود به دختران در تمام رده هاي سني

نور كوچولو
يه دختر آروم
هميشه خنده رو
با يه كفش پاشنه بلند( از اينجا ميدونم چون چند بار ته كفشش بوسيله كفش من واكسي شد و دوبار هم شلوارم خاكي)
هنرمند در زمينه گرافيك و از اين حرفها
غذاي مورد علاقه هر چي كه شيرين باشه
قدش 1:90 با كفش و 1:50 بدون كفش
ولك راستي بچه آبودانه
عاشق سياوش قميشي
همين ديگه بقيه چيزارو هم جرات نميكنم بگم


كينگ
يك سياسي نگر بلك بين بزرگ
بزرگ چه از نظر قد چه از نظر وزن و چه از نظر فكر
وزنش معادل مجموع وبلاگ نويسان شيرازي
آروم و با لهجه شيرازي
توصيه ميشود به دختراني كه به كيس هاي قد بلند و هيكلي علاقه مند هستند

باربد
اين هودر شيرازي ها
پسرك قد بلند با 6 تا دوربين ديجيتال كه كشت مارو از بس عكس گرفت
كار خاصي ازش توي ذهنم نمونده جز اينكه از اول تا آخرش داشت قهوه ميخورد
نميدونم چه جوري
من كه شاخم در اومد
قهرمان مسابقات رالي
برنده دو جايزه بزرگ ادبي از جشنواره كشوري
برنده تنديس بلورين بهترين پرورش دهنده ماهي قزل آلا
نفر دوم مسابقات دوي صحرا نوردي
برادر عنصر اول
توصيه ميشود به دختراني كه به دنبال پسري مايه دار ميگردند حالا يه كم خوش تيپ هم نبود اشكال نداره


خودم هم كه گلم و توضيح نياز ندارم
آخرش هم كلي عكس گرفتيم
راستي اين ژيوار و باربد كلي التماس كردند به من كه صورت منو حساب كنند ولي مگه اين تنعم طبع ميزاره، خودم حساب كردم.

شاد باشيد و كمر باريك