یاوه های عاشقانه یک من
ميدونم كه اين نوشته هارو هيچ كس نميتونه بفهمه پس لطفا نخونيد
البته ميدونم كه ميخونيد ، چون يه جورايي مثل خودم فضول تشريف داريد.
كاش ميتونستم كلمات خط خورده رو بخونم
هر چي زور زدم و توي نور گرفتم چيزي معلوم نبود
سلام خوش اومدي
خوش اومدم
من
نه بابا من
اين بازم كار تكراريه
آخه من جراتشو ندارم ، شايد هم محافظه كارم
اينقد چرند نگو
حالا كي تورو گفته
بازم خوندم و بازم جرات نميكنم بگم مخاطبش كيه
آخه ميترسم من نباشم
برو بابا دلت خوشه مگه تو كي هستي
آره خودمم اينجوري فكر ميكنم
من يك من هستم كه فكر ميكنم هيچ وقت ديگه ما نميشم
بزار چشامو ببندم
واي اگه من باشم
قاصدك
من و كاهلي همنوايي با ترنم باران
نه
من و ترس از اينكه باران براي من ديگه بوي خاكو نياره
بزار دلم خوش باشه
خوش
خوش
يه كتاب شده بود
احساسات من از زندگي به اندازه يه كتاب شده بود
خودم ميدونم كه من نيستم
به نظرت به خاطر اين نوشته ها بايد جواب پس بدم
نميدم
اين محدوديت ها رو كي ميسازه يكي به من بگه كي ميتونه خرابش كنه
دو ماه ديگه و ديگه هيچ چيز
ديگه كاراي تكراري هم نيست
بي خيال دو ماه ديگه
الان
فقط الان
اصلا دارم چي ميگم
لبخند
مثل هيچ كس ديگه نيست
هيچ كس مثل هيچ كس ديگه نيست
هنوزم خسته نشدي از خوندن
آخه تو كه نمي فهمي چرا ميخوني
كاش ميتونستم كلمات خط خورده رو بخونم
شايد هم نه بهتره كه نتونم بخونم تا همينجوري دلم خوش باشه
من كه چقدر نقشه داشتم واسه اين برگزاري
ولي حيف كه اصحاب ريش نزاشتن
اينجا هم كه لطفي نداره
فكر ميكنم يه چيزي شنيدم
ولي خوب من كه به اين گوشم ديگه اعتماد ندارم
اگه يكي گريه كنه زشته
واي خيلي زشته اگه يه پسر 23 ساله باشه
ميدوني چي ميگم
شايد تو هم ندوني كه چي ميگم
انگار همين ديروز بود
اولش چقدر بد و بيراه گفتم
خوب بعضي وقت ها نوابغ هم اشتباه ميكنند
اونو باش كه خواست قاتق نونش باشي قاتل جونش شدي
اشكال نداره من كه بايد بتونم حرفمو بزنم
همه بايد حرفشونو بزنند
راستي اون جريان چي بوده
اصلا ميدوني ساعت چنده
نميدوني چون اينجا نيستي
كاش ميتونستم كلمات خط خورده رو ببينم
نگاه معصومانه
مهربون هم هست
ديگه ديگه
بزار بقيشو واسه خودم نگه دارم
راستي نگفتي به نظرت خيلي زشته اگه آدم گريه كنه.
پرنده ها براي قاصدك آمين بگوئيد.