یاوه های عاشقانه یک من
به نظر شما پدر و مادرم حق داشتند كه اسم منو انتخاب كنند
من كه چنين حقي بهشون ندادم
خوب ميتونستند اسم منو بذارند
مثلا جان تراولتا
يا شمبليله
البته جعفري هم بد نيست همون كه توي مزرعه سبزيجات بود و هيچ وقت چشاش پيدا نبود
البته اگه آلبرت اينيشتن هم ميذاشتند من گله نميكردم
يا اگه اسمم يه پسوند آيت الله العظمي داشت
حالا اگه ريكي مارتين هم ميگذاشتند من خيلي ناراحت نميشدم
ولي نميدونم كجاي من شبيه غورباقه (اميدوارم كه اين دفعه درست نوشته باشم) است كه يكي به من گفته غورباقه بي دم
خودم كه از امروز اسم كريستف كلمب رو واسه خودم انتخاب كردم
البته شما هرچي دوست داريد صدايم كنيد
مثلا پسر مهربون
يا مثلا پسري كه يك روز جمعه سرش به طاقچه خورده است و تاب برداشته است
نه اينم خيلي طولانيه
به نظر شما چه اسمي به من مياد
البته هفت الي هشت نفر اينجارو بيشتر نميخونند
يالا يه اسم خوب انتخاب كنيد
امضا
كريستف كلمب
شاد باشيد و تپل