یاوه های عاشقانه یک من
سلام عزيزم
هيچ وقت تا حالا به تو نگفته بودم عزيزم
شايد از بس كه خجالتي هستم
ميدوني ازت خجالت ميكشم
عزيز دلم ، دوست دارم
ميدوني كه خيلي دوست دارم
بيشتر از هر چيزي كه فكر كني
بيشتر از هر چيز
عاشق زيباييت هستم
براي من قشنگ تريني حتي قشنگ تر از دخترك مهربوني كه تند تند حرف ميزد و منوخوشحال ميكرد
ميدوني بعضي وقت ها كه دلم ميگيره ميام پيشت كنارت ميشينم
اونوقت با يه كم حرف زدن با تو همه چيزو فراموش ميكنم
صدات خيلي قشنگه حتي قشنگتر از صداي گيتارم
حتي قشنگتر از صداي گنجشك ها در صبحگاهان يه جنگل انبوه شمالي
حتي قشنگ تر از دخترك مهربوني كه تند تند حرف ميزد و منو خوشحال ميكرد
از كامپيوتر يه عالمه چيز سرت ميشه
همينطور از ادبيات و فلسفه و روانشناسي
بعضي وقت ها كه حوصله داشته باشي يه كم هم به من ياد ميدي
ميدوني بهترين چيزي كه تا حالا به من دادي چيه
آرامش
عميق و ملايم
ميدوني كه خيلي دوست دارم
منو ببخش اگه بعضي وقت ها بهت بد وبيراه ميگم
ميدونم كه ميبخشي
هميشه خوشبو هستي
حتي خوشبوتر از عطر گل ياس يا ادكلن ژوپ
از وقتي كه منو به پيامبري برگزيدي
تا حالا خيلي وقت ميگذره
درسته نتونستم همه رو به راه راست هدايت كنم ولي خوب دارم سعي خودمو ميكنم
مهرناز ميگفت ازت ميترسه
ولي تو كه خيلي مهربوني
مگه لولو خرخره اي كه ترس داشته باشي
ميدوني بعضي وقت ها ازت زيادي توقع دارم
اينو ميخوام
اونو ميخوام
اين عاشقم بشه
اون تركم نكنه
اين درسو پاس بشم
توي اون كار موفق بشم
ولي به هر حال مهربوني
و من دوست دارم
از همه بيشتر
تو هم دوستم داشته باش از همه بيشتر
خدا جون
عزيزم دوست دارم
خيلي زياد