یاوه های عاشقانه یک من
و اما چنز نكطه :
1-از كوليوس جواديوس اختانتانيوس ممنون كه يه بسته نوار چصب واصم فرصتاد
2- از اينكه زمستان وسايلم خوشحال شدند و نوارم بود اينا خلاسه خودم هم نفهميدم چي مي خاستم بگم در هر سورت شديدا خوشحالم كه آمريكا هصتم
3- خيلي دوست دارم يه كلمه باهام هرف بذنيد تورو خدا تحويلم بگيريد دغ ميكنم تو غربتا جون عمتون گناه دارم دو كورس خيابون تحويلي
4- هر كاري ميكنم مدتي فكر كنم بلت نيستم فكرم نمياد هر چي هم زور زدم نشد
5-از همه اونايي كه اشتباها واسه من Pm ميزارند خيلي خيلي ممنونم نميدونستم هنوزم آدماي مهربوني وجود دارند كه من رو يه كم مي تحويلند
6- از همه اونهايي هم كهPm نمي زارن عاجلانه تقاضا دارم يه چيز ديگه بزارند مثلا Fm يا tmيا zm خلاصه دست خالي نيايد يه چيزي برام بزاريد گناه دارما تو غربت
7- من بايد ثابت كنم كه اينجا همه خارجكي حرف مي زنند براي همين هم اينجا صد بار مي نويسم pmpmpmpmpmpmpm
8- حالم بسيار خوب است تازگي ها موكتشو عوض كردم ظريف مسور گرفتم اتاقم هم بد نيست دارم رنگش ميكنم حياط ميات هم ندارم مگه نمي دونيد دارم توي ايالات متحده زندگي مي كنم
9-كمي اسطراحت شمبليله اي نياز دارم به اضافه مقداري ورزش آب هندونه اي
10- هر كاري مي كنم نمي دونم چرا بلد نيستم بيشتر از 24 بشمارم واسه همين هم وقت كم ميارم
11-اعتيادمو از دست دادم بسوزه پدر دوست ناباب و زقال خوب البته نقش منقل ديجيتالي رو هم نمي شه ناديده گرفت
12-امسال همه به من ميگن از عجايب تو چه خبر مشتم رو ميزنم توي صورتشون ميگم يه وجب و چار انگشت
13- كاش ايران بودم اينو گفتم ياد آوري كنم كه من آمريكا هستم
14-خوزف امروز نيمرو خورد- خوزف امروز رفت دست به آب - خوزف امروز عطسه كرد - خوزف امروز دست كرد تو دماغش-من يك خوزف دارم
دلتون بسوزه - شما خوزف نداريد- آنها خوزف ندارند - بريد شما بو ميديد خوزف نديده ها - من امروز با خوزف بندري رقصيدم - تيش تيش - بابا خوزف داد - دارا خوزف ندارد
حتا سارا هم خوزف ندارد- باران آمد - من خوزف دارم -من خوزف در باران آمد - خوزف آخر خوزف غير آخر - (دوره ما ميگفتن خوزف كوچك خوزف بزرگ)
15- من امروز 6 تا خوزف پيدا كردم
16-اينجا از بي فك و فاميلي مردم رفتيم به اين مايكل جكسون ايتاليايي گفتيم يه دختر خاله هاي كلاس نمي خاي اونم گفت از خدامه تا حالا كجا بودي
17-من سرم مثلا شلوغه اين بلاگ اسپوت هم بو ميده شايد كمتر اومدم توش بنويسم
18-هموم رو به غير از آقايون و خانوما مي بوسم فكراي بد نكنيد شي ميل هارو هم نمي بوسم
19-واسم نماز بارون بخونيد
21- خوشحال شدم از زيارتتون
22- پاييز....بوق بوق بوق ( تلفن غطع شد آخه تلفن از راه دور بود از امريكاي جهان خوار)

اين بود گزارشات روزانه يك من از وبلگي كه نمي خوام اسمشو بيارم
فقط براي راهنمايي اول اسمشو ميگم
اول اسمش عنصر اوله