یاوه های عاشقانه یک من
امروز يه جايي بودم كه حتي توي خواب هم نمي ديدم كه يه روز پام به همچين جايي باز بشه
البته من اينجا واسه يه كار ديگه رفتم
از الان بگم كه فكرهاي بي ناموسي نكنيد
من امروز به طور اتفاقي به يك يك بنگاه شادماني رفتم
همراه علي بودم
زنگ در رو كه زديم
خانم منشي در رو باز كرد
اصلا نگذاشت كه ما حرف بزنيم
گفت منتظر بشينيد تا برسم خدمتتون
ما هم كه بدمون نميومد از اوضاع يه اينجور جايي سر در بياريم رفتيم داخل موسسه و نشستيم
دو تا دختر حدوداي 27هم اونجا كنار ما نشسته بودند
اولين چيزي كه توجه منو جلب كرد مطلبي بود كه خيلي بزرگ روي ديوار نوشته بود ««لطفا در جلسات ملاقات با ظاهر آراسته تشريف بياوريد»»
شاخم در اومد گفتم مگه ميشه كسي در جلسات ملاقات با دمپايي و شلوار كردي بياد.
خلاصه اين خانم منشي هم كه فكر ميكرد ما واسه امر خير مزاحمشون شديم
گفت از شرايط عضويت خبر داريد يا نه؟
علي كه مرده بود از خنده ،البته صداش در نميومد و هر لحظه امكان انفجارش بود.
من گفتم نه خير خبر نداريم
يه فرم به ما داد كه اين چيز ها رو روش نوشته بود
1- عضويت در اين موسسه به معناي تضمين ازدواج نمي باشد
2-مبلغ عضويت 150 هزار ريال و حداقل زمان عضويت 6 ماه و حداكثر 1 سال مي باشد.
3- مبلغ پرداخت شده پس از ثبت نام مسترد نمي گردد
4-قبل از عضويت با اطلاع كافي و بررسي كيفيت و كميت افرادي كه عضو هستند توسط ليست هاي مربوطه
نسبت به عضويت اقدام نماييد.
5- جواب و تفسير تست هاي روانشناسي خود را بعد از 3 هفته تحويل نماييد
6- در اين موسسه فقط ازدواج دائم صورت مي گيرد
(با فونت bold)
توجه: در مورد ازدواج موقت سئوال نفرماييد.
كنار ما يه قفسه كتاب بود پر از كتاب هاي همسر داري و از اين حرفها
مثل: آئين همسر داري ، دوستي و دوست يابي، الفباي زندگي مشترك ،بهشت خانواده
و مشكلات جنسي جوانان(كه من نفهميدم اين آخري چه ربطي به زندگي مشترك داره).
به علي گفتم بزار اين فرمهاي عضويت و مشخصات افراد رو ببينيم
شايد همين جا واست دست بالا زدم
گفتن من همانا و تركيدن علي از خنده همانا
اينجا كه ديدم الان گند بزنيم كار اصليمون رو به خانم منشي گفتم
اونم خنده اش گرفته بود
وقتي داشتيم از اونجا بيرون مي رفتيم علي از بس كه خنديده بود توي چشاش اشك جمع شده بود.

به نظر خودم اين موسسه ها در موارد زير ميتونند مفيد باشند
1- براي دختراني كه چيزي به ترشي شدنشان نمانده آن هم از نوع ليته.
2- براي افرادي كه مثل بعضي ها كچل هستند و به اين راحتي زن گيرشون نمياد
3- واسه كسايي كه 15000 تومن پول زيادي دارند
4- واسه كسايي كه اصلا وقت ندارند به خواستگاري بروند
5- واسه پسر هايي كه به خاطر خوش تيپي و پولداري به هر كجا رفته اند جواب رد شنيده اند
6- براي كساني كه مي خواهند به شيوه اسلامي دوست دختر پيدا كنند
7- براي كساني كه هنوز بلد نيستند از ياهو مسنجر استفاده كنند
8- براي كساني كه دارند كه در كف خانه عفاف مانده اند و در صدد تمرين هستند
9- براي دختراني كه فكر ميكنند چون دماغشون رو عمل نكرده اند ديگه دنيا به آخر رسيده
10- براي دختراني كه هر دفعه سيني چاي رو رو سر خواستگار هاشون ريخته اند
11-براي دختراني كه دچار خود كوچك بيني شده اند
12- براي افادي چون ما كه حسابي اونجا بخندند
13- (سيزده رو هم به خاطر آبي جونم كه از 13 خوشش مياد مي نويسم)براي بعضي ها كه تمام پولشون رو خرج ميتينگ هاي اين بلاگرهاي شيرازي كردند
و ديگه مجبورند به خاطر بي پولي با يه دختر از اين موسسه ازدواج كنند

ناگفته نماند كساني كه جزء يكي از گروههاي بالا باشند در صورت دادن يك ساعت اكونت آدرس اين بنگاه شادي رو دريافت خواهند كرد.

شاد باشيد و پر ازدواج
(چيه دعاي پست مدرن نديديد !!!)