یاوه های عاشقانه یک من
6 مهر روز تولد من
تولد يك من
واسه اينكه يه سال مدرسه رفتنم ديرتر نشه
توي شناسنا مه ام 6 شهريوره
ولي من در اصل متولد 6 مهر هستم
تا حالا 23 تا بهار رو ديدم
و 23 زمستون
نمي دونم تا حالا چند بار خنديده ام
يا چند بار گريه كردم
نمي دونم تا حالا دل چند نفر رو شكوندم
يا تا حالا چند نفر دلم رو شكوندند
نمي دونم تا حالا توي اين 23 سال چند بار دروغ گفتم
چنبار بد اخلاق بودم
چند بار خوش اخلاق بودم
نمي دونم تا حالا چند بار گناه كردم
يا چند بار كار خوب
نمي دونم توي اين 23 سال چند بار آدم بودم
چند بار خر بودم
چند بار گرگ بودم
چند بار روباه بودم
چند بار سيب زميني بودم
نمي دونم تعداد دوستام بيشتره يا دشمنام
نمي دونم چند بار خوشحال شدم
چند بار ناراحت
چند بار بد وبيراه گفتم
چند بار حرفهاي خوب زدم
چند بار به بقيه كمك كردم
چند بار بقيه كمكم كردند
چند بار گول خوردم
چند بار لاف زدم
چند بار دعوا كردم
چند بار شوخي كردم
چند نفر رو دوست داشتم
چند نفر دوستم داشتن
خيلي چيزارو هنوز نمي دونم
توي اين مدت خيلي ها پيشم بودند كه رفتند و يا خواهند رفت
اما توي اين 23 سال اون هميشه كنارم بوده هميشه و همه جا
ولي خوب به هر حال اين منم، يك من 23 ساله
با يه عالمه نادانسته ها
با يه عالمه دلخوشي
با يه عالمه دوستاي خوب
با يه عالمه آرزوهاي خوب
با يه عالمه اميد
با يه عالمه آرزوهاي خوب براي ديگران
تولدم مبارك