یاوه های عاشقانه یک من
عزيزم دوست دارم خيلي زياد.
ــ متشكرم !

من نمي دونم از كي تا حالا جواب دوست دارم شده متشكرم
احتمالا مكالمه بالا بين دو نفر بوده كه:
1- شديدا و به سبك پست مدرن عاشق همديگه هستند
2- اين كلمات در يك مكالمه تلفني رد و بدل شده و يكي از اونها به خاطر اينكه آبجي شيطونش كنارش بوده مجبور شده اينجوري جواب بده
3- بين دونفر بوده كه احتمالا يكي از اونها از شدت عشق دستور زبان پارسي رو از ياد برده
4- بين دو نفر بوده كه احتمالا يكي از اونها مي خواسته جواب احساسات طرف مقابل رو خيلي محترمانه بده
5- شايد نفر دوم براي اولين بار بوده كه چنين كلمه اي رو (دوست دارم) مي شنيده و با شنيدن اون دست و پاشو گم كرده
6- شايد جواب طرف دوم اين بوده :متشكرم لازم نكرده دوستم داشته باشي، مرحمت عالي زياد كه به اختصار فقط متشكرم بيان شده است
7- شايد اين مكالمه در چت بوده و خط رو خط افتاده و پي ام ها اشتباهي فرستاده شده اند.
8- چيه آدم نمي تونه از اينكه كسي دوستش داره تشكر كنه
9- شايد طرف دوم تازه از فرنگ برگشته بوده و واسه اينكه نشون بده مدت زيادي از ايران دور بوده
با لهجه غليظ امريكايي ،جوري كه همه بفهمند كه طرف در امريكا زندگي مي كنه،
در جواب دوست دارم ميگه متشكرم مي تو.
10- شايد طرف دوم استادي بزرگ در دستور زبان پارسي است و از ايهام استفاده كرده است
11-اين جواب عاشقانه دختر حاج آقاست چون كلمه دوست دارم از ديد دختر حاج آقا يه حرف بي ناموسيه مجبور شده بگه متشكرم
ولي در اصل منظورش اين بوده كه من هم دوست دارم، بابا پس كي مياي خواستگاريم.
12- طرف دوم از ترس اينكه مبادا اگه بگه من هم دوست دارم ، طرف اول فردا بره خواستگاريش
مجبور شده بگه متشكرم، حقيقتشو بخواهيد اونم يه كمي طرف اول رو دوست داره.
13- اين من سنت گرا ميگه 13 نحسه ننويس من هم گوش كردم و سيزده رو ننوشتم.
14- بابا طرف دوم دچار اشتباه چاپي ،چيز.... ببخشيد...لپي شده ، تا حالا اشتباه لپي نديديد.
15- ساير موارد كه در صورت بيان لنگه دمپايي همي نوش خواهم كرد.

ولي خودمونيم اگه همينجوري در عشق پست مدرن پيش برويم
احتمالا جواب هاي زير را در پاسخ دوست دارم رو خواهيم شنيد
1- با نون اضافه دوستم داري يا بدون نون اضافه.
2- بپيچم واستون يا همينجا ميخوريد
3- عمتو دوست داشته باش
4- من هم دارم ولي نميگم كجاست
5- مشك آن است كه ببويد نه آن كه عطار بگويد دوست دارم
6- تو دوستم داري ...چه جالب ! من هم يه كامپيوتر دارم با هزارتا دوست ناباب
7- قابلي نداره
8- ارزون حساب كردم تا مشتري بشي
9- دوستم داري؟ حالا چند تا دوستم داري؟ اسماشون چيه؟
10- خاك تو سرت به جاي اينكه دوستم داشته باشي اون گوشي سامسونگ رو واسم بخر .
11- اه..جدي...پس خيلي خوشبختم از ديدارتون
12- سلام برسونيد خدمت خاله خانوم
12.5- باز اين ياوه هاي عاشقانه چيه كه ميگي؟

اين بود انشاي من در مورد دوست داشتن نوين

شاد باشيد و پولدار