یاوه های عاشقانه یک من
اردلان جان خيلي معذرت ميخوام
...................................................
كاف
كاف
كاف
امروز عجب روز كافي بود
از صبح تا شب فقط بد بياري
احتمالا صبح كه از خونه ميومدم بيرون
حواسم نبوده پا روي نون خشك گذاشتم
كاراي شركت هم كه غوز بالا غوز شديدا آب شمبليله اي
حالا همه اينا به كنار مسخره ترين كاري رو هم كه نمي دونم چرا انجام دادم عذابم ميده
با اينكه با كمي وجدان مواجه هستم ولي شديدا دچار عذاب وجدان شدم
حتي ميخواستم براي تنبيه خودم وبلاگمو ديلت كنم
عجب روز كافي
هر چي فكر ميكنم سيزدهم هم نبود
حالا همه اين جريانات آب قور قوري كه به سرم اومد به كنار
جشن تولد اين سه دخترون هم همون كنار
شونصد و هشتاد تا ميهمان كوچك و بزرگ
البته من فقط فروغ را شناختم بقيه رو حتي حوصله حرف زدن باهاشون رو هم نداشتم
البته ميدونستم كه مشكل از من است نه اون بيچاره ها
واسه همين هم گفتم اشكال از فرستنده است به شهردار بيچاره چرا فحش ميديد
آخه شهرداري چيكارش به صدا و سيما
خلاصه عجب روز كافي بود
كاف
كاف
كاف
تازه امشب يه تصميم جديد هم گرفتم
و اون اينكه ديگه با بلاگرها بيرون نرم
نه اينكه بد باشه
همه بچه ها ، بچه هاي خوبي هستند(جز كريستف كلمب)
ولي يعني چي هفته اي 12 بار ميتينگ و تولد و عروسي و بله برونو بله درون و بله اينورون و بله اونورون ميزاريد
از اين مشهدي ها ياد بگيريد ماهي يه ميتينگ ميزارند اونم با شش تا بلاگر
يعني چي 30 تا دختر و پسر جوون مثل زلزله هر شب بيرون باشند
حالا كاش فقط بيرون رفتن بود
البته هتل آريو برزن كه از وقتي پاي ما بلاگرهاي شيرازي به اونجا باز شده
توريست هاش 68 برابر شده
آخه گروه ما از اهرام مصر هم عجيب تره
جالب اينجاست كه هر دفعه هم يه عالمه كيك تولد گيرشون مياد
ولي من نميدونم چرا همشون پير زن و پير مرد هستند
اگه جوون بودند اين آبي هم حد اقل ميتونست يه ازدواجي ،چيزي باهاشون انجام بده
سه دخترون هم كه به اندازه يك سالشون عطر و ادكلن و كرم و رژ لب و رژ ابرو و رژ مو و رژ گوش و رژ گونه و رژ بيني و رژ چند جاي ديگه گيرشون اومد
خدا شانس بده
ظهر هم نمازم قضا شد
شب هم كه تا حالا هنوز نخوندم
در ضمن از همين جا اعلام ميكنم من سه شنبه با بلاگرهاي محترم كوه نميام
آخه احساس ميكنم قيافم زيادي براي شما تكراري شده
و همينطور قيافه شما واسه من
ديگه به عرض انورتون برسونم
كه شديدا و اكيدا و صريحا و دقيقا (و چند تا ان ديگه) عذاب وجدانم داره سير صعودي طي ميكنه
البته خوب شد كه شمبليله اعظم بهم زنگ زد
و گرنه امشب توي وبلاگم 283 بار مينوشتم
كـــــــــــاف
اين بود يك روز كافي يك عدد من كاف پيشوني