یاوه های عاشقانه یک من
سلام قورباغه
گفتم شايد بخواي خداي منو بشناسي
خداي من به موسيقي علاقه داره
خداي من زحمت كشيده جهنم و بهشت رو واسم آورده روي همين زمين خاكي
خداي من Realtime تشريف دارند
خداي من در برابر فكر بد هم منو گوشمالي ميده
خداي من به اخلاقيات خيلي اهميت مي ده
صداقت براي خداي من خيلي مهمه
خداي من همينجوري چيزي رو به كسي نميده
خداي من كلاه سرش نميره
خداي من بعضي وقت ها موبايلش جواب نميده
خداي من عاشق زيبايي است
خداي من از جلف بودن متنفره
خداي من دوستاي خوبي مثل آبــــــــــي به من داده
از نظر خداي من اونو كه پرسيدي اشكال نداره
خداي من گينش(Gain) خيلي زياده تو مايه هاي Open Loop
خداي من گين فيدبكش هم خيلي زياده چه مثبت و چه منفي
خداي من رفيق خوبيه
خداي ميگه نماز بخون
خداي من بعضي وقت ها كه حوصله شو ندارم زود قهر نمي كنه
خداي منو ،من نساختم خودش بوده باور كن
قورباغه اصلا بگو ببينم تا حالا كسي رو ديدي كه خداي خوبي مثل من داشته باشه
به هر حال خداي من خداي يك من است
راستي تا يادم نرفته بگم اصلا نميشه خداي من رو چاخان كرد حتي در وبلاگ.