یاوه های عاشقانه یک من
شمبليله پولدار ميشود
صبح كه از خواب بيدار شدم طبق معمول قبل از اينكه به آقاي پدر سلام كنم گفتم من زن ميخوام
گفت استغفرالله باز صبح شد كه اين پسره بزنه به سرش
آخه پسر تو پولت كجا بوده كه ميخواي زن بگيري؟
گفتم آقاي پدر پول كه مهم نيست مهم تفاهم و عشقه كه اونم اين روزا فراونه ، ولي نمي دونم چرا گفت بچه بلند ميشي بري يا....
براي اينكه صبح اول صبح يه خاطره دردناك تو سرم سبز نشه زود از جلوي آقاي پدر دور شدم
ولي تصميم گرففتم صبح كه از خونه بيرون ميرم تا پولدار نشدم بر نگردم
اول يه خورده فكر كردم كه چه جوري ميشه يه روزه پولدار شد؟
خيلي حسرت خوردم چون اگه آقا زاده بودم يه روزه كه خوبه يه ساعته پولدار ميشدم
بعد تصميم گرفتم كه كارت اينترنت جعل كنم، اما ديدم خلاف ملاف به ما نيومده، ما تو اين كارها مثل دزد خيار شوريم.
فكر
فكر
فكر
اه عجب كشوري دارم چرا نميشه يه شبه پولدار شد
يه خورده كه بيشتر فكر كردم ديدم بهتره قبل از اينكه شغلم رو انتخاب كنم برم و يه حساب بانكي باز كنم
تا يه جايي باشه كه پول هامو نگه دارم بعد هم يه دسته چك بگيرم تا بتونم پول هامو راحت خرج كنم
اول وارد بانك سپه شدم
سلام آقا من يه دسته سپه چك ميخوام چون قراره پولدار بشم
..
....
.....
آقا چرا منو از بانك مي اندازيد بيرون ، اين چه طرز برخورد با مشتريه؟
بهتره برم بانك ملي
سلام آقا من يه دسته چك ميخوام چون قراره....
.....
.....
آقا اين چه طرز برخورد با مشتريه، چرا منو از بانك مي اندزيد بيرون
خلاصه تا ظهر به همه بانك ها سر زدم اما هيچ كدوم حاظر نشدند به من يه دسته چك بدهند
همينجور كه داشتم نا اميدانه توي خيابون قدم ميزدم
ديدم يه داروخونه نوشته ني ني چك موجود است
گفتم عجبا از كي تا حالا داروخونه ها هم به مردم دسته چك ميدهند
وارد داروخونه شدم و گفتم آقا من قراره پولدار بشم و به دسته ني ني چك نياز دارم
اما نمي دونم اون آقاهه چرا گفت :ني ني چك بسته اي است ،نه دسته اي.
گفتم : به هر حال من اين چيزا حاليم نيست من چك ميخوام
رفت و واسم آورد
آقا كلي ذوق كردم من هم صاحب چك شدم
من هم كم كم دارم پولدار ميشم
اما نمي دونم چرا روي اين چك هاي جديد همش در مورد حاملگي و اين حرفها نوشته
كسي ميدون چرا‌ ؟
بهتره زود تر برم خونه تا چكمو نشون آقاي پدر بدم تا زود تر بره واسم زن بگيره.