یاوه های عاشقانه یک من
مواد لازم براي خواستگاري
امروز يه دوست خوب داشت در مورد ازدواج و اين حرفها با من صحبت ميكرد
تا بحث به خواستگاري رسيد
آب از دهنش راه افتاد
سريع جوري كه من متوجه كتش بشم گفت:
البته كه تفاهم مهمه ولي كت شلوار مهمتره ، مخصوصا اگه سبز راه راه باشه.
گفتم عجب ولي آخه كت شلوار چه ربطي داره به خانم شقايقي؟
گفت: در جوامع متمدن امروزي يه چيزي هست به نام فرهنگ كت شلواريزيشن
و اونم اينه كه شخصيت افراد بستگي به كت و شلوارشون داره
گفتم اي بابا يعني من كه كت و شلوار ست ندارم حتما خيلي بي فرهنگم نه؟
گفت اي همچين !
گفتم يعني چون كت شلوار سبز راه راه ندارم نمي تونم برم خواستگاري دختر حاج آقا
گفت پس چي كه نه.
گفت تازه تا وقتي كت و شلوار نداري شهروند درجه دو هستي
گفتم آخه بابا كت چه ربطي به خواستگاري داره.
گفتش كه د بابا هنوز اينكاره نيستي نمي دوني، تنها لباسي كه لكه هاي چاي روي اون خيلي پرستيژ داره كت و شلوار خواستگاريه
بعد در حالي كه لكه هاي ننگين چيز ببخشيد... رنگين بزرگي رو روي كتش نشونم ميداد
گفت نابرده گنج رنج شطرنج حافظا.
خلاصه ميگفت نه همين كت شلوار زيباست نشان آدميت
تن آدمي شريف است در كت شلوار هاكوپيان
بعد هم كلي غصه خوردم چون كه كت و شلوار ندارم پس تا آخر عمرم نمي تونم برم قاطيه مرغا
شب هم كه اومدم خونه به جاي اينكه طبق معمول به آقاي پدر بگم زن ميخوام گفتم
من كت شلوار مي خوام
اونم كلي خوشحال شد گفت انگاري امشب يه ذره عقل اومده توي سرت
گفتم آخه بدون كت و شلوار بهم زن نميدن
اما نميدونم چرا از حرفم عصباني شد و قابلمه آبگوشت داغ رو به طرفم پرتاب كرد
الان هم هم سرم سوخته هم اينكه كت شلوار كه ندارم هيچ اين تنها پيرهن و شلوارم هم آبگوشتي شده و بايد بشورمشون
آخه من نمي دونم اگه آدم روزي 48 بار به پدرش بگه من زن مي خوام خيليه
حالا خوبه خودش هميشه به من ميگفت توي كارات پشتكار داشته باش
حالا كه توي اين كارم پشتكار دارم با قابلمه ميزنه توي سرم
بابا آخر ما نفهميديم پشتكار داشته باشيم يا نه؟
ولي خودمونيما اين دوست ما با كت و شلوار آخر شا دوماد بودا خوش به حال عروس خانوم كاش كه من جاش بودم زن كه گيرم نيومد
حداقل يه شوهر خوشتيپ گيرم مي يومد.
در ضمن تا يادم نرفته بگم فقط كساني كه كت و شلوار دارند در مورد اين مطلبم نظر بدهند
چون ميخوام بدونم براي شب خواستگاريم بايد روي چه كساني براي رو زدن جهت گرفتن كت و شلوار حساب كنم
به اين ميگن آينده نگري وبلاگي.