یاوه های عاشقانه یک من
زن ايراني و كنترل از راه دور
امشب مي خواستم طنز بنويسم ولي يه اتفاقي افتاد كه پشيمون شدم
امشب مي خوام در مورد زن ايراني بنويسم
البته بگم كه من اصلا انديشه هاي آنتي فمينيستي ندارم والبته ميدونم كه ممكنه به بعضي ها بر بخوره.
مي دونيد به نظر من بعضي از زن هاي ايراني مظهر خاله زنكي محض هستند
حداقل من چند تا مورد اينجوري رو مي شناسم كه به نظرم دارند زياده روي ميكنند
انگار اگه يه روز خبرهايي رو كه اصلا بهشون مربوط نيست رو واسه همديگه با تحريف تعريف نكنند روزشون روز نميشه
بدون اينكه توجه داشته باشند كه اين اخلاق مزخرفشون چه اثراتي رو در پي داره
از همه بدتر اينكه بعضي هاشون خاله زنكي شون از نوع خاله زنكي خاله خرسي است يعني فكر ميكنند دارند به طرف كمك هم ميكنند.
يكي ديگه از مهارت هاي زن هاي ايراني قدرت بالاي كنترل از راه دورشونه
جوري كه حتي ناسا هم تو كف Remote Contol اينا مونده .
حالا اين كنرل ميتونه روي شوهر بيچاره، دوست پسر بدبخت و يا يكي از فاميل هاي درجه يك باشه
مهم حس رموت كنترليت خانمها ميباشد كه يه جورايي بايد ارضا بشه.
يادمه ناسا در آخرين افشا گريش گفته بود كه ربات مريخ پيمارو با استفاده از قدرت بالاي زن هاي ايراني كنترل كرده اند
به اين صورت كه اول يه ربات ميسازند بعد هم
اونو به عقد دائم يه زن روشنفكر از نوع نسل سومي ايراني در مي آورند
بعدش هم ربات بيچاره اگه تا اون سر دنيا هم بره بايد تحت كنترل خانمش باشه.
حالا حساب كنيد وقتي كه يك زن روشنفكر ايراني بخواهند يكي از فاميل هاي درجه يكشون رو رموت كنترل كنه ذيگه چه نور علي نوريه
تازه براي اينكار به هر ابزاري هم متوسل ميشوند
و خدا كنه براي نيل به اين هدف از ابزار خاله زنكيت بعضي هاي ديگه استفاده نكنند.