یاوه های عاشقانه یک من
همسر پست مدرن من
همسر من بايد خيلي مدرن باشه
يه چيزي بالاتر از مدرن يعني پست مدرن
همسر پست مدرن من بايد اين خصوصيات رو داشته باشه
1- توي عمرش تا حالا جيغ نزده باشه
2- بعد از ازدواج آدرس خونه مامانش اينارو فراموش كنه
3-با نون خالي هم بتونه خودشو خوشبخت احساس كنه
4- هفته اي سه روز لازانيا و سالاد الويه درست كنه
5- وقتي دير ميام خونه نپرسه كجا بودم
6- قبول داشته باشه كه هميشه حق با منه
7- وقتي خواب هستم مطلقا سر و صدا نكنه
8- در آمد ماهيانه اش بالاي پانصد هزار تومان باشد(بدون در نظر گرفتن نرخ رشد تورم)
9- صبح ها منو با بوسه از خواب بيدار كنه
10- اصلا توقع نداشته باشه كه دركش كنم
11- مطلقا به كامپيوترم به عنوان هوو نگاه نكنه
12- احساسات فمينيستي توي وجودش خشكيده شده باشه
13- از عدد سيزده خوشش نياد
14- بيشتر از 3 دقيقه با تلفن صحبت نكنه
15- معني چشم و هم چشمي رو ندونه
16-هر هفته دلش واسه مامان و خواهرم تنگ بشه
17- از كله پاچه متنفر باشه
18- تو عمرش تا حالا دروغ نگفته باشه



فعلا همين چند تا صفت رو داشته باشه كافيه
منم قول ميدم براش شوهر پست مدرني باشم.