یاوه های عاشقانه یک من
نخونيد چون واسه دل خودم نوشتم
هر چي ميگم حوصله ندارم
خسته ام
مگه ول ميكنه يه بند نق ميزنه
اصلا اين نق رو با چه قه ايي مينويسند
به من چه كه با چه قهي مينويسند
گور باباي قه
عجبا اين روزا چقدر زود ميگذرند
امروز تولد هم بود
اما ظاهرا ديگه نبايد به من مربوط باشه
به هر حال گفتم گفته باشم
اه همينجور يه بند غر غر غر
اصلا من غلط كردم بزار كوفتمو كنم
چميدونم والا شايد هم بخورم
آقا عجب گيري كردما اين وسط
پس اين درك نسل ها كجا رفته
اين فرامرز اصلاني هم عجب بلند بلند ميخونه
نمي دونم چرا دارند ميكوبند به در كه صداشو كمتر كنم
اما نميكنم
بارون هم اومد اما من كه نديدمش چه فايده
عجبا يه روز خواستيم بريم شريف نميزارند كه
اهكي ميدونم كه اصلش نمي گذارنده به هر حال
واي خدا پولام هم در شرف اتمامه يادم باشه صبح يه سر برم بانك پيش اون يارو بد اخلاقه
مردشوره اين بانك سپه رو ببرند
زينگ زينگ
ميگه مزاحمت نشوم
ميگه ا
هان
ميخوام ببينم چي ميگي
چي داري مينويسي
كريستف چيكار داري ميكني
عجبااااااااااااااا
قراره زنگ بزنم وقتي تموم شد
هااااااااااي
كوچه هاي دماوند
نشد كه بشه الان ميرم تو جهنم با اين فكرام
فردا هزار تا كار دارم
امروز هم روز دانشجو بود
برو بابا حال داريا روز دانشجو كيلو چند با اين هم مشكل
به من چه آقاجري كيه
مگه آقا جري منو ميشناسه
آخر ترم كه قدرت پاس نشدم آقاجري به چه درديم ميخوره
خوش به حال ملت بي غم
بازم داره غر ميزنه
نميدونم
خدا بده قوت با اين فك هاي قوي
نميدونم غذامو بخورم يا بشقاب غذا رو پست مدرن كنم روي ديوار روبرو
اينم از اثرات نگارخانه رفتنه امروزمون
كوفتم شد دو لقمه غذا
كاش امشب هم رفته بودم سراغ اوس مجيد پارس هتل
اين ديوار روبرو هم با نقش سمبوسه و سس چه باحاله
در اتاقم هم عجب صدايي ميده وقتي شترق ميخوره به هم
به ياد يوكوهاماي ژاپن
چرا كلم داره منفجر ميشه
كله چيه بي كلاس بگو سر
كاش ديواراي اتاقم آكوستيك بود
چه حالي ميداد
امشب ميدونم كه باز بايد برم سراغش
بزار نگاش كنم ببينم سيماش سالمه
آره سالمه
اين فرامز اصلاني بيچاره هم همينجور يه بند داره ميخونه
يكي نيست بهش بگه بابا بي خيال
مدام داره ميگه به من بگو بي وفا حالا يار كه هستي
يكي نيست بهش بگه يار تو كه نيست چيكار داري ياره كيه
واي نمي دونم چرا زبونم سوخته
از اثرات گرسنگي و سمبوسه داغه
گوشي رو بر ميدارم تا زنگ بزنم
شماره رو ميگيرم
الو
سلام
خوبي
عجب نه ، كه اينطور