یاوه های عاشقانه یک من
امشب ميخوام در مورد يكي از بزرگترين مشكلات جوان ها صحبت كنم
اين نه مشكل كاره و نه مشكل مسكن و ازدواج
چيزي كه ميخوام امشب در موردش صحبت كنم مشكل جنسي است.
اين تقريبا براي تمام جوان ها وجود داره
حتي خود من
البته خودم معمولا هر دو سه ماه يك بار همچين مشكلي رو دارم
البته همونطور كه ميدونيد مشكلات جنسي به عوامل بسيار زيادي بستگي داره
مثلا رنگ پوست
طبق آخرين تحقيقات دانشمندان كساني كه رنگ پوستشون تيره است بيشترين مشكلات جنسي رو دارند
همينطور افراد چاغ بيشتر از افراد لاغر داراي مشكلات جنسي هستند
البته قد افراد هم بي تاثير نيست
من خودم يه دوست قد بلند دارم كه مشكلات جنسيش خيلي زياده
تا جايي كه همه ازش قطع اميد كرده اند
البته اين روزها با وجود مد و تيپ و آدم هاي سانتال مانتال مشكلات جنسي جوانان خيلي افزايش پيدا كرده .
البته خوب همه فكر ميكنند ما جوون ها در مورد مشكلات جنسي كه برامون بوجود مياد مقصريم
كه البته اصلا اينطور نيست
ميدونيد با وجود وضع فعلي اجتماعمون مشكلات جنسي كه براي خانوم ها پيش مياد خيلي بيشتر از مشكلات جنسي آقايونه
حداقل خانوم ها تو اين يه مورد گوي سبقت رو از آقايون ربوده اند
البته خوب با وضعيت فعلي اجتماع كسي هم مقصر نيست
آخه شما حساب كنيد با اين همه جنس بنجلي كه توي بازاره آدم چطور ميتونه خوب انتخاب كنه
يه مشت جنس ايراني رو جاي جنس ترك به آدم قالب ميكنند
البته خدا رو شكر همونطور كه گفتم من هر دو سه ماه يكبار مشكل جنس و خريد لباس واسم پيش مياد
خدارو شكر كه رنگ پوستم نيره نيست وگرنه با اين جنس هاي بازار حسابي مشكل داشتم
و مشكلات جنسيم صد برابر بود
همون دوست درازم رو هم كه گفتم مشكلات جنسيش خيلي زياده چون هر ماه تقريبا بايد شلوار يا پيرهن بخره
ولي خوب جنس خوب گيرش نمياد
آدم هاي چاغ هم كه ديگه مشكلاتشون صد برابره
اگه آدم بخواد روي مد باشه هم كه ديگه هيچ چيز.
البته چند روز پيش كه از آرين جين لباس گرفتم ديدم نه انگار با وجود آرين جين و پاتن جامه مشكلات جنسي جوانان داره كم ميشه
به اميد روزي كه ديگه هيچ كس مشكل جنسي نداشته باشه.