یاوه های عاشقانه یک من
در فردا شركت كنيد
و من يك پيام داشتم براي شما
و اينكه در فردا شركت كنيد
و بزنيم يك دهن محكم به مشت آمريكا
و مزاياي ديگر هم دارد فردا
و اينكه حيف نمي شود پول برادر لاريجانيمان در تلويزيون
و من خودم ديدم كه زياد گفت بياييد در فردا
و من خودم يكي دوست دارم كه ميگفت هر دقيقه توي تلويزيون سه ميليون تومن ميشود
و حيف است فردا نرويم در خيابان شعار ندهيم پولمان كه گنج قارون نيست توي تلويزيون برادر لاريجاني
و ديگر مزايا اين است براي لاغري از امام حسين تا آزادي پياده رفتن
و حتي از كشاورزي كه من با خودم ميكنم هم بهتر براي لاغري
و تو اي خانم سانتال مانتال كه با خودت رژيم ميكني
رژيم نكن بيا فردا در خيابان راه يرو لاغر ميشوي
و يك پيغام ديگر براي فردا هم
كه من موبايلم آنتن نداد صدا قطع و وصل
و من ديگر بايد بروم براي فردا آماده كنم خودم را
چون من فردا بايد به وظيفه شرعي عمل كنم
و با دوستان به پيست ديزين بروم
شما هم يادتان باشد فردا به خيابان بريزيد.


با تشكر از همكاران اين برنامه