یاوه های عاشقانه یک من

روزي كه معشوقه اي پيدا كردم
از روزي كه معشوقه اي پيدا كردم مجبورم هر روز صبح دندان هايم را مسواك بزنم تا موقع بوسيدن نگويد اه اه چه دندون هاي زردي
واي خداي من چه كار سختي
از روزي كه معشوقه اي پيدا كردم مجبورم هر روز صبح ريش هايم را از ته ته كوتاه كنم
باور بفرماييد از ته ته
تا مدام مگويد صورتت چونان سمباده است
آه خداي من چه كار سختي
آه ه ه ه ه .......
از روزي كه معشوقه اي پيدا كرده ام بايد صبح ها روزي يك ساعت جلوي آينه خودم را در حالي كه ميگويم دوستت دارم مشاهده بكنم تا صورت شديدا رمانتيكي داشته باشم
باور بفرماييد
همه توي منزل ديوانه ام مي نامند
آخر آنان كه نمي دانند من معشوقه اي پيدا كرده ام
آه چقدر سخت است
باور بفرماييد كه شب تا صبح
ساعت ها را صرف اين ميكنم تا شلوارم زير تشك صاف شود تا مبادا فردا معشوقه ام بگويد شلوارت خط اتو ندارد
شما كه نمي دانيد خوابيدن روي شلواري كه در حال اتو است چقدر سخت است حتي نمي تواني يك قلت كوچك هم بزني مبادا كه شلوارت زير تشك كج اتو شود
پيراهنم را كه ديگر نگو
بايد ساعت ها به مادر خانمي التماس كنم تا برايم اتو بفرمايند
آه كاش ميدانستند كه
من معشوقه اي پيدا كردم كه خط اتوي سر آستين چپم برايش از نان شب هم واجبتر است
آه اي معشوقه من
به خاطر تو هر كاري ميكنم
حتي جوراب هايم را هر روز مي شويم تا موقعي كه در آغوشم هستي نگويي چرا باز جوراب نشسته خوردي.
آه معشوقه ام
نمي داني كه چقدر برايم پر اهميتي كه اين همه كار سخت را فقط و فقط براي تو انجام ميدهم
حتي حاضرم هفته اي يك مرتبه بر خلاف ميل باطنيم به حمام بروم
آه معشوقه من
دوستت دارم
و برايت هر كار سختي را از صميم قلب انجام ميدهم
حتي اصلاح موهايم را
آه معشوقه من تو فكر ميكني اگر با اين همه از خود گذشتگي به نزد پدر محترمتان تشريف فرما شوم بنده را به غلامي قبول ميكنند
آه معشوقه من
به خاطر تو هر كاري ميكنم
حتي اگر مجبور شوم
صبح ها بعد از بيدار شدن صورتم را هم ميشويم
آه ه ه ه ه ه معشوقه من