یاوه های عاشقانه یک من
صداي پاي بهار
ميدونيد باز دوباره بهار از راه رسيد
باز سال جديد و بوي عيدي و شيريني و عطر بهار نارنج هاي شيراز توي حافظيه وقتي كه يه نم بارون روشون نشسته.
خوبي آنقدر خوبي كه بهترين را برايت ميخواهم.
شايد امسال شروعي خوبي نداشت اما به جرات ميگم كه پايان خيلي خوبي داشت (به جز يه دلخوري كوچيك كه اميدوارم ديگه نباشه).
روي چشمانم فرشتگاني نشسته اند.
سالي پر از يه عالمه تجربه هاي جديد و كارهاي بزرگ
سالي كه با همه روزهاي خوب و بدش ديگه بر نميگرده.
و دو فرشته بر روي شانه هايم
و نگاه تو كه يادآور مهرباني آفريدگارست.
يكسال اينجا ياوه هاي عاشقانه نوشتم
دقيقا پارسال بود موقع سال تحويل كه داشتم وبلاگ مينوشتم و گفتم كه كاش به كم هم به ياد انسانهاي درمانده باشيم
و دقيقا چند هفته پيش بود كه دوست خوبي پيشنهاد انسان دوستانه اي داد و يه عالمه انسان هاي مهربون كمك كردند تا بتونيم دل چند نفر رو شاد كنيم.
و مهربانيت ياد آور لطف خدايان است
هنگامي كه انسان ها در كوره راه زندگي دچار نا اميدي گشته اند.
ميدونيد
تو سالي كه گذشت باز خوبي هميشه خوب بود و بدي بد
و باز مثل هميشه انسانيت تنها راه سعادت بشر.
يه عالمه روز گذشت
و يه عالمه اتفاق هاي خوب
و يه عالمه حرف هاي خوب
و يه عامه احساس هاي خوب.
چشمانت ياد آور بهاران است
اي هميشه مهربان
توي سالي كه گذشت شايد خيلي هارو ناراحت كردم و خيلي ها رو خوشحال
دوست دارم كساني كه باعث شاديشون شدم اونها هم بقيه رو شاد و خوشحال كنند
و اونهايي رو هم كه دلخور كردم منو ببخشند و دلشون رو جاي نور كنند نه دلخوري.
مي داني هيچ گاه به اين نيانديشيده بودم كه چرا كلمات اين همه قاصرند براي بيان احساسات انساني
خوبي
مهرباني
دوستت دارم
و..و..و...و...
هيچكدام ذره اي را بيان نميكنند.
يه سال جديد در پيشه
سالي كه ميتونه پر از خوبي باشه
پر از مهربوني
پر از شادي
پر از انسانيت
ميدونيد فقط كافيه بزاريم يه كم نور به دلامون بتابه
يه كم سخت نگيريم
يه كم بعضي وقت ها فراموش كار بشيم
يه كم بعضي وقت ها گذشت كنيم
و يه عالمه مهربون تر باشيم.
خوبي آنقدر خوبي كه بهترين را برايت مي خواهم.
شاد باشيد و سبز و بهاري
همتون رو هزار تا دوست دارم