یاوه های عاشقانه یک من
ياوه هاي مثلا سياسي
آقا من از بالاي همين تريبون وبلاگم اعلان ميكنم ( همان اعلام است)
كه تنها حكومتي كه ميتونه مردم عراق رو خوشبخت و سعادتمند كنه جمهوري اسلاميه كه فقط با انتخابات آزاد ميتونه توي عراق برقرار بشه
البته به شرطي اينكه اسامي كانديدا هارو قبلش واسه ما بفرستند تا يه نظارت استصوابي كوچيك روش داشته باشيم تا يه وقت دوم خردادي هاي بي ادب يا عوامل خود فروخته عراق نتونند
پست هاي كليدي رو در دست بگيرند
همينطور اگه ممكنه يه نسخه از قانون اساسيشون رو هم بفرستند واسه ما تا ما چك كنيم با شرع مقدس تعارضي نداشته باشه
و از اونجايي هم كه از جمعيت 25 ميليوني عراق 29 ميليونشون شيعه هستند خودمون واسشون يه آدم مطلق كه نماينده خدا رو زمين باشه پيدا ميكنيم و واسشون دي اچ ال ميكنيم.
در ضمن از اونجايي كه در اسلام بسيار در مورد صرفه جويي سخن گفته شده ديگه احتياجي به شوراي نگهبان هم ندارند و ميتونند از شوراي نگهبان ما استفاده كنند آخه شوراي نگهبان به اين گلي هيچ جا پيدا نميكنند
البته اگه مجلسمون پر از نفوذي نبود اعلان ميكرديم كه اونا از همين مجلس استفاده كنند
گرچه چون ما مي دونستيم اين مجلس، مجلس بشو نيست خودمون واسشون با زحمات و مشقات فراوان طي هشت سال يك مجلس اعلاي مرغوب درجه اول اورجينال تهيه كرديم اسمشو هم گذاشتيم مجلس اعلا .
ديگه به عرض انورتون برسونم
البته از پشت اين تريبون و در جمع شما حضار كه اون پايين نشستيد
استكبار جهاني و آمريكاي جنايتكار و ابرقدرت و ملت مظلوم و ستمديده و اسلام در خطره و جهانخوار و رژيم غاصب و قاسم و قاصب و غاسب و قاثب و از اين حرفها
كه ديگه من زياد توضيح نمي دم چون بس كه براتون گفتم حفظ شديد و من سر خط و ميگم و شما تا آخرش بريد
ديگه ديگه .....همين ديگه برا امروزتون بسته پاشيد بريد خونه هاتون
.........................................
چيزي نمي تونم بگم چون هم سه تا قطعه دارم كه تمرين نكردم هم يه امتحان شونصد صفحه اي دارم هم از ساعت چهار تا حالا كه ساعت هفت است با يك عدد حوله به دوش قصد دارم
به حمام سلطنتي بروم اما اين جعبه جادو نميگذارد
بروم كه دوست دارم وقتي با ماتيلدا صحبت ميكنم بوي حمام سلطنتي بدهم.
راستي يه روز به همون عربه كه خيلي خيار دوست داره ميگن جوك بگو
ميگه عشق
ميگن چه رمانتيك و بي مزه
ميگه
ياوه هاي عاشقانه يك من
ميگن؟؟؟؟