یاوه های عاشقانه یک من
اين مطلب رو دقيقا پارسال در چنين روزي نوشتم

● باز ساعت 1:30 بامداد است و من شدم مثل
يه ترانسفورماتور تك فاز كه در ماكزيمم توان نامي داره كار ميكنه.
امروز (جمعه) داشتم به اين فكر ميكردم كه تعريف افراد مختلف از عشق چيه
البته به خاطر امتحان ))): نتونستم زياد فكر كنم ولي به نظرم عشق از ديد افراد زير اينجوريه.
1- عشق از ديد حاج آقا: استغفرالله باز از اين حرفهاي بي ناموسي زدي.(جمله عاشقانه: خداوند همه جوانها را به راه راست هدايت كند)
2- عشق ازديد دختر حاج آقا : آه ... خداي من يعني ميشه بدون اينكه بابام بفهمه من عاشق بشم.(جمله عاشقانه: ندارد)
3-عشق از ديد يه رياضي دان: عشق يعني دوست داشتن بدون فرمول.(جمله عاشقانه: آه عزيزم به اندازه سطح زير منحني دوست دارم)
4-عشق از ديد بقال سر كوچه:والا دوره ما عشق مشغ نبود ننمون رفت و اين سكينه خانوم رو واسه ما گرفت.(جمله عاشقانه:سكينه شام چي داريم....)
5-عشق از ديد اصغر كاردي(در زندان): مرامتو عشقه ، عشقي.(جمله عاشقانه: چاقو خوردتيم لوتي..)
6- عشق از ديد يه دختر مديوم كلاس و كمي بي غم: آه عزيزم كاش الان پيشم بودي بغلم ميكردي ، سرمو ميزاشتم رو شونه هات......(جمله عاشقانه: دوست دارم عزيزم.....)
7-عشق از ديد مادر بزرگم: اين حرفاي بد و نزن، راستي اين دختر اقدس خانوم خيلي دختر خانم و با كمالاتيه ، تازه تحصيل كرده هم است......(جمله عاشقانه: بريم خواستگاري..)
8-عشق از ديد .......(خودتون الان ميفهميد از ديد كي): عزيزم تو كه عاشقمي پس چرا هزينه عمل كردن دماغمو نمي پردازي ........،واسه ناهار بريم سورنتو،سالي با دوستش هم قراره بياد،دوست سالي واسش يه ماتيز(به قول بعضي ها دوو منگل)گرفته تو حتي حاضر نيستي واسه من كه اين همه دوست دارم حتي يه پرايد بخري.(جمله عاشقانه:عزيزم گوشي سوني ميخوام و...راستي دوستت هم دارم)
9-عشق از ديد كسي كه بار اوله كه عاشق ميشه:عزيزم باور كن بدون تو حتي يه لحظه هم نميتونم زندگي كنم، تو واسم همه دنيا هستي...(جمله عاشقانه: فدات شم عزيزم خيلي خيلي دوست دارم)
10- عشق از ديد كسي كه بار اولش نيست:عزيزم خيلي دوست دارم ،باور كن به خاطر تو شب ها با پاي برهنه ميخوابم.(جمله عاشقانه: آه عزيزم ديرم شده بايد برم)
11-عشق از ديد يك راننده: راديات(رادياتور)عشق من از برايت جوش آمده، باور نداري بر آمپرم بنگر(با لهجه شوفري بخونيد)(جمله عاشقانه:عيزم دوست دار...بو بو بوغ)
12- عشق از ديد بعضي ها: آه خدا يعني ميشه بياد خواستگاريم.....(جمله عاشقانه:يا شابدالعظيم 1000 تومن نذرت ميكنم بياد خواستگاريم)
13-به دليل نحسي از نوشتن معذوريم(حتي شما دوست عزيز)
14-عشق از ديد اراذل و اوباش :عشق مشغ سيخي چند، برو بچه سوسول دلت خوشه، خونه خالي نداري....(جمله عاشقانه: بو بوغ ..خانم بيا بالا خوش ميگذره)
15- عشق از ديد يك مهندس الكترونيك:عشق همان دوست داشتن است وقتي در Av open loop ضرب ميشود،البته دراين ناحيه انسان به صورت غير خطي عمل ميكند.(جمله عاشقانه:عزيزم تو منو در وسط منحني مشخصه باياس كردي)
16-عشق از ديد بابام : آخه پسر عشق واست نون وآب ميشه.....حالا بگو ببينم پدرش چيكاره است؟(جمله عاشقانه:برو با دختر حاج آقا ازدواج كن)
17- عشق از ديد احمدك:عشق تنها هدف آفرينش هستي است،زيرا انسان تنها موجودي است كه عاشق ميشود.(جمله عاشقانه:......................)
18-عشق از ديد يك هنرمند:عشق يعني تبلور احساسات پاك انسان به سبك پست مدرنيسم.(جمله عاشقانه: عزيزم صداي تو همچون گام سل مينور برايم آرامش بخش است)
19-عشق از ديد مادرها: وا مگه تو امسال كنكور نداري، عشق واسه بعد..مگه تو امسال فلان نداري ،عشق واسه بعد...مگه تو امسال بهمان نداري عشق واسه بعد...(جمله عاشقانه: جملات عاشقانه اي هنوز بيان نشده )
20-عشق از ديد كسي كه در عشق شكست خورده: عشق يعني كـــشــــك(جمله عاشقانه: برو كشكتو بساب)

و اما ساير ديدگا هها به دليل اينكه ساعت 2:20 بامداد روز شنبه است و 200 صفحه ديگه از اين كتاب كلفته مونده ،باشه واسه بعد.(ولي خودمونيم موقع امتحانات ياوه سرايي ما هم شديدا افول ميكند!!!)


نـــــكـــــتــــــــه مــــــــــــهــــم
شما هم تعريف خودتون رو از عشق توي اين دفتر نظر خواهي بنويسيد
به جالبترين تعريف(از ديد بازديد كنندگان) جايزه بسيار نفيسي تعلق ميگيرد.
باور كنيد جايزه ش خيلي توپه.
پس خجالت نكشيد و تعريف خودتون رو از عشق در دفتر نظر خواهي(همين جا زير نوشته ها)بنويسيد.
ياوه امروز:««-اينكه ما گمان مي كنيم بعضي چيز ها محال است بيشتر براي آن است كه براي خود عذري آورده باشيم »»
دعاي امروز:««خداوندا دو چيز را به اين من عطا فرما، اولي مقداري عقل به اين كله مبارك بنده و دومي بازهم مقداري عقل براي استفاده از عقلي كه در اول عطا فرمودي»»
مثلا ميخواستم شباي امتحان وبلاگ ننويسم واقعا كه اراده پولاديني دارم،مگه نه !!!!!