یاوه های عاشقانه یک من
اينجا دانشگاه ميباشد
اين جا يك دانشگاه است
من در يك كلاس استم
آنجا يك استاد ايستاده است كه دارد تاثير حركت يك الكترون بر جرم
سياره مريخ را از راه قانون گوس اثبات ميكند او خيلي مصمم است كه اين را اثبت بفرمايد
آنجا تر يك عدد خانم معتمدي نشسته است كه دارد لب ژورش (همان ماتيك خودمان) را در آينه نگاه ميكند
خانم معتمدي همه رنگ لب ژور دارد او دختر هفت رنگ كلاس ميباشد او خاطر خواهان
زيادي دارد اما فقط كساني كه پژوي 206 دارند ميتوانند از او جزوه دريافت فرمايند
آنطرف تر يك عدد سيامك نشسته است كه به گمانش خانم معصومي استاد كلاس ميباشد چون فقط او را نگاه مي فرمايد
سيامك هميشه ميگويد كاش خانم معصومي زودتر جواب بله را بدهد ما هم ميگوييم كاش بدهد تا سيامك قيافه سايرين را هم ببيند
اين طرف يك عدد خانم واعظي با تعدادي خودكار رنگي نشسته است او بهترين جزوه نويس كلاس ميباشد او حتي عطسه ها و سرفه هاي استاد را نيز مي نويسد
جزوه هاي خانم واعظي چونان جون مرغ و شير آدميزاد ناياب ميباشد من و احمدك هميشه
سعي ميكنيم گروههاي درسي مان را با خانم واعظي بگيريم تا آن درس را پاس بنماييم
اين جا يك دانشگاه است
من در يك كلاس استم
استاد هنوز دارد ثابت ميكند كه جرم الكترون ضربدر انتگرال حجم فضاي كره مريخ برابر است با حركت يوني در ژرمانيم
حوصله اين من زياد سر رفته ميباشد
براي تنوع در يادگيري تصور ميكنم استاد با پيژامه در حال درس دادن استند
يك عدد شلوار راه راه آبي با كش قيطاني كه تا بالاي شكم استاد آمده است به همراه يك عدد پيراهن آستين كوتاهه دو گاوه كه چند عدد سوراخ ناقابل دارد
آقاي فراهاني دستش را بلند ميكند كه سئوال بپرسد
خانم نيك انديش هم بلافاصله دستش را براي رو كم كني بلند ميكند
اين دو هميشه با هم رو كم كني ميباشند
اين دو براي رو كم كني از استاد سئوالاتي فضايي مي پرسند كه استاد مثل گل توي بلا نسبت خر گير مي فرمايند
من ديگر خسته شدم بس كه استاد گفت ديورژانس سطح در انتگرال حجم برابر است با ولتاژ القايي براي همين
هم اون كتاب كلفته را محكم به هم ميزنم يعني اينكه استاد خسته نباشيد
من اين درس را خيلي دوست دارم چون كتاب آن تنها كتابي است
كه ميشود به عنوان زير پايي موقع گيتار زدن استفاده كرد
در پايان كلاس استاد خبر خيلي بدي را به گوش حضار ميرساند و آنهم اينكه يكشنبه 21 اردي بهشت امتحان ميذترم ميباشد
من مجبورم از امروز براي دريافت جزوه نگاههاي عاشقانه اي را نثار خانم واعظي بفرمايم
البته اميدوارم اينبار مانند ترم پيش اصرار نفرمايند كه به خاطر جزوه با ايشان اندكي ازدواج بفرمايم.
............................................................................................................
اول اينكه ميبينم بعضي ها در راه تساوي حقوق زنان دست به اقدامات انتحاري زده ميباشند! و ياوه هايي عارفانه مي فرمايند و نامش را ياوه هاي عارفانه يك وومن گذاشته اند
من در اين راستا به ايشان پيشنهاد مي فرمايم كه جهت تساوي بيشتر بدنبال يك عدد دختر حاج آقا هم باشند و نام آواهاي عارفانه يك فروند وومنيسم را برگزينند
دويم من يه هفته نتونستم وبلاگ بنويسم چون دختر حاج آقا كامپيوترم رو ازپنجره انداخت بيرون و گفت توي اين خونه يا جاي منه يا جاي هووي من
سيم حسابي شرمنده اخلاق ورزشكاريتون شدم بس كه اومديد اينجا و ديديد ياوه جديدي موجود نمي باشد
چارم ننه الهي خير از جوونيت ببيني
پنجم هيچي همين ديگه
جوك جديد:
يه روز به عربه ميگن جوك بامزه كه بلد نيستي يه جمله رمانتيك بگو
ميگه عزيزم خيلي بــــــــوست دارم
ميگن چه بي مزه
ميگه عزيزم خيلي بوست ندارم
ميگن اه اه چي بي مزه تر
ميگه بريد بابا جنبه نداريد همون خيار شور