یاوه های عاشقانه یک من
يك ماجراي كاملا واقعي
به طرف ميگم: سپيده شاملو هم وبلاگ داره
طرف ميگه:چه جالب برم براش يه نظر بذارم كه بياد وبلاگ منو بخونه
به طرف ميگم: آخه بابا تو كه يه بيت شعر هم بلد نيستي
ميگه: يه توپ دارم قلقليه رو بلدم
ميگم:نه يه بيت شعر از احمد شاملو
خيلي جدي ميگه: همون كه گفته اهل كاشانم
من غش ميكنم از خنده
يك ساعت بعد همينطور من دارم ميخندم
سه ساعت بعد از خنده زياد دلدرد گرفته ام و در بيمارستان بستري ام
هشت ساعت بعد ديگه به دليل جراحات ناشي از خنديدن ميميرم
دوازده ساعت بعد جاوي پل صراط وقتي خدا ميگه تو خيلي گناهكاري و بايد بري توي جهنم من هنوز دارم ميخندم
بيست و چهار ساعت بعد وقتي اون فرشته سياه شاخدار منو لخت مي اندازه توي يه ديگ قير داغ هنوز دارم ميخندم
و همچنان من دارم ميخندم.
نتيجه گيري هاي وبلاگي:
1- شايد احمد شاملو اهل كاشان بوده
2- شايد نام مستعار احمد شاملو سهراب سپهري بوده
3- عروسك فروشي تضاد بسيار شديدي با شعر و ادبيات دارد
4-صاحبان وبلاگ هاي دات كام از شعر فارسي چيزي حاليشون نميباشد
5- افزايش hit رابطه عكس دارد با علاقه به شعر
6-ساير نتيجه گيري ها
.......................................
نطق خارج از دستور:
امروز دارم ميرم رسيتال گيتار ليلي افشار
ليلي افشار نفر دوم گيتار كلاسيك جهان است و شاگرد Andres Segovia ( نفر اول گيتار كلاسيك جهان در حال حاضر) و همينطور استاد استاد بنده ، يعني من بعد از سه نسل
به Andres Segovia ميرسم
حالا همه اين چيزارو گفتم كه بگم من خيلي گيتاريستم
البته از اون جايي كه متاسفانه خيلي ها منو از نزديك ديدند ميدونند كه اين حرفم
جوك سال بوده.
اينم يه مختصر از ليلي افشار(از وبلاگ مورد علاقه من)