یاوه های عاشقانه یک من
چگونه هاي كلاس شدم

اولش از اونجا شروع شد كه فقط دوهزار تومن پول داشتم و
ميخواستم خيلي با كلاس باشم
اولش رفتم تا يه كيف موبايل بخرم و توش روزنامه بزارم و ببندم به كمربندم
اما كيف موبايل دوهزار تومني گير نياوردم.. چقدر كه من بد شانسم.
بعدش خواستم يه كيف گيتار بخرم و توش جاروبزارم و بياندازم روي كولم تا يه كم
باكلاس بشم اما فروشنده گفت
با دو هزار تومن فقط ميتوني يه دفتر نت بخري
آه ...
كاش پشت دستم رو داغ كرده بودم و نمي خواستم با كلاس بشم
در حالي كه دستم روي دوتا اسكناس هزار تومني توي جيبم بود داشتم قدم ميزدم و
به راههاي با كلاس شدن فكر ميكردم كه يه دفعه چشمم افتاد به تابلوي يك دكتر
خانم دكتر سوسن پور مقدم فوق تخصص تغديه و رژيم غذايي از كاليفرنيا
پيش خودم گفتم از اين با كلاس تر نميشه ، از اين به بعد به دوستان و آشنايان و فك و فاميل ميگم
كه آره من رژيم دارم من زير نظر پزشك متخصص غذايي بايد غذا بخورم و از اين حرفها
هر چي باشه نه دماغمون بزرگه كه بريم عمل كنيم و كلاس بزاريم نه اينكه چشامون ضعيفه تا لنز صورتي بزنيم
حالا بماند اگر هم بود با دو هزارتومن نميشد اينكار هارو كرد
وارد مطب كه شدم هوارو توي شكمم حبس كردم و شكمم رو به زور جلو دادم تا چاق وانمود كنم
چون همه هيكلم به اندازه ران يكي از اون خانم هاي تپل مپلي كه اونجا نشسته بودند هم نمي شد.
آخ كه چه اشتباهي كردم كه رفتم اونجا
وقتي كه رفتم پيش خانم دكتر ايشون يه بند از اينكه چند تا كالري در روز نون ميخورم چند كالري حرف ميزنم چند كالري
كار ميكنم حرف زد
بعد وزنم كرد قدم كرد چربم كرد(خواستم جمله ام قافيه داشته باشد فكرهاي بي ناموسي نكنيد يك وقت)
حالا همه اينها يه طرف
آخر سر يه رژيم غذايي واسم تنظيم كرد كه نه توش نون وجود داره و نه سس مايونز
تازه بد تر از همه اين ها گفته اصلا غذاهاي چرب هم نخورم
يكي نيست بهشون بگه يه بارگي بگه من برم بميرم
حالا شايد پيش خودتون بگيد مجبور نيستم رژيم رو رعايت كنم
اما ميدونيد چيه
واسه اينكه نمي خوام دو هزارتومنم حروم شده باشه مجبورم اين برنامه غذايي رو رعايت كنم
تازه دوستان و آشنايان آخه بايد يه جوري بفهمند كه من رژيم دارم
بهتره برم چون 4 كيلو كالري زيادي وبلاگ نوشتم
شاد باشيد و تپل.

آب دستتونه بزاريد تو طاقچه و حتما روبو شيراز رو ببينيد هزار بار جالب تر از فارسي ديك و فارسي جوكه
حتما حنما ببينيد