یاوه های عاشقانه یک من
عزيزم من اصلا غيرتي نيستم
روز اول گفتم عزيزم من اصلا غيرتي نيستم ميتوني
با تمام همكلاسي ها و هم دانشگاهي هاي پسرت رابطه دوستانه داشته باشي
ميتوني توي مهموني ها با پسر ها دست بدي
اگه دوستاي پسرت مارو به كنسرت يا كافي شاپ دعوت كردند من حتما ميام
خودت تنها هر وقت دوست داشتي ميتوني بري خريد اونم از مغازه اي كه فروشنده اش مرد باشه
توي خيابون اگه گم شدي ميتوني از يه مرد آدرس بپرسي
اما همينطور كه گذشت ديدم چه معني ميده همسر من با پسر نامحرم دوست باشه اونم فقط به بهونه اينكه همكلاسي بوده اند
يه كم كه بيشتر گذشت
گفتم چه معني ميده همسر من با نامحرم دست بده
تازه ترش چه معني ميده همسر من به ميهماني بره كه توش مرد هست
يه كم كه باز بيشتر گذشت گفتم چه معني ميده دوستاي پسرت مارو به كنسرت دعوت كنند
اصلا اگه اونا منظور بدي نداشتند چرا خواهر مادر خودشون رو دعوت نكردند
باز كه يه كم بيشتر با مسائل آشنا شدم گفتم اين فروشنده هاي مرد همشون چشم هيز هستند اصلا چه معني ميده زن تنها بره خريد
باز كه يه خورده بيشتر فكرم روشن شد گفتم اصلا يعني چي كه همسر من با نامحرم هم كلام بشه
باز يه خورده بيستر كه گذشت من بيشتر پيشرفت كردم
باز يه خورده تر كه گذشت من بيشتر تر پيشرفت كردم
البته فكر نكنيد من زياد همسرم رو زياد محدود كردم
فقط امروزبهش گفتم ديگه از امشب حق نداري بدون چادر تلويزيون تماشا كني
اصلا چه معني ميده زن آدم بي حجاب بشينه نگاه يه مرد نامحرم بكنه
حالا اون مرد نامحرم ميخواد اخبار گوي شبكه يك باشه يا ميخواد مهران مديري با اون چشماي هيزش باشه.
اوه عزيزم من كاملا طرفدار افزايش حقوق اجتماعي زنان هستم
البته عزيزم فراموش نكن نوع طرفداري من فقط در جمهوري اسلامي معتبر است.
...............................................................
جمعه شب كه با دوستان رفتيم رسيتال گيتار دكتر لي لي افشار واقعا مسحور حركات سيال انگشتان لي لي افشار
بر روي سيم هاي گيتار شدم
واقعا كه استاد بزرگي است
ديشب هم با احمدك وملوك الموسيقي اعظم رفتيم اجراي اركستر ملي كشور بلاروس كه به خاطر هفته دوستي ايران و بلاروس برگزار شده بود
فقط ميتونم بگم كه توي اين بيست سال گذشته موسيقي ايران هيچ پيشرفتي نكرده است
البته هيچ به معناي هيچ است نسبت به پيشرفت ساير كشورها حتي بلاروس كوچك و فقير
آخر شب هم اجراي موسيقي سنتي بود در حافظيه و همينطور سنتور نوازي نوين اجراي هدي پروانه كه جدا از
زيبايي اجراها هواي خنك و فرحبخش حافظيه در شب غير قابل وصف بود.
ظاهرا اينروزها هم آقاي افشين اردلان در تهران اجراي رسيتال گيتار كلاسيك دارند توصيه ميكنم اگر توانستيد حتما برويد
ناسلامتي استادمان هستند.