یاوه های عاشقانه یک من
اين چند روزه كه مطلبي ننوشتم داشتم پروپوزال خواستگاريمو آماده ميكردم.
تو اين مونده بودم كه چه جوري شروع كنم
الا اي آنكه هستي زاينده ماتيلدا رحمتي بر اين دل بينواي ما بنما
نه اينجوري اصلا شروع خوبي نبود
سركارعليا حضرت مادر ماتيلدا
احتراما اينجانب كريستف كلمب ملقب به شمبليله فرد اعلا به استحضار مي رساند پيرو مذاكرات حضوري و تلفني با دختر جنابعالي تمايل دارم تا با ايشان مزدوج گردم ، لذا تقاضا دارم تا نسبت به طي مراحل قانوني دستورات لازم را مبذول فرمائيد.پيشاپيش از همكاري شما سپاسگذارم.
نوچ اينجوري هم فايده نداشت.
سلام ميشه منو به غلامي قبول كنيد.
نه اينم زياد كليشه اي بود.
جون هرچي مرده ما خاطر خواي دخترتون شديم بد جوري ، ميدينش به ما يا به زور بگيريمش
نه اين ديگه اصلا خوب نبود
قال رسول الله النكاح سنتي و لا تكامل الدين المردي كه هو. لا يزدوج در اين راستا بنده با استعانت از درگاه حق تعالي و در راه تكامل دينم نياز به ازدواج با دختر جنابعالي را دارم.
اين يكي آخري كه به نظرم يه جورايي اصلا ديگه فايده نداشت.
تازه از همه مهمتر كه بايد اين نكته را ذكر ميكردم كه نه خونه دارم و نه ماشين.
روز موعود كه فرا رسيد داشتم ديگه واقعا به مقدس بودن عدد 13 ايمان مي آوردم آخه اون روز 13 شهريور سنه يك هزار و سيصد و هشتاد و دو هجري خورشيدي بود
وقتي شروع كردم به صحبت چنان آرامشي را در چهره مادر ماتيلدا ديدم كه گفتن همه چيز رو خيلي راحت كرد
خلاصه اون شب همه چيز به خوبي و خوشي گذشت
من هم دراين راستا تصميم گرفتم كه از امشب به مدت 7 شب بيام اينجا و در مورد مادر زن جملات حكيمانه بگم
جمله حكيمانه:مادر زن خوب بهتر از زن خوب است.