یاوه های عاشقانه یک من
بد دوره زمونه اي شده
ديگه نه تيرآهن ميدن نه سيمان و نه حتي يخچال كه آدم ريش بزاره
نه ديگه موقعه استخدام يا پذيرش دانشگاه نگاه به صفحات راي مي اندازند ،گرچه از شر هر دوتاشونم خلاص شدم
ديگه هيچ دليلي واسه مشاركت آدم نميمونه
حضور دشمن و استكبار جهاني هم واسمون عادي شده
اصلا اگه من برم راي بدم كه دشمنان اسلام نااميد بشن، اونوقت دشمن نداشته باشيم كه بد ميشه ديگه اينا صبح تا شب به چه بهونه اي ميتونن مردم رو در صحنه فرا بخونند
طفلك سياوش شمس يه چيزي ميدونست كه صحنه رو خوند
دارم يواش يواش به اين نتيجه ميرسم كه دشمنان اسلام ميخوان ما بريم راي بديم تا اونا نا اميد بشن و ما ديگه دشمن نداشته باشيم
كور خوندن
حالا يه پيشنهاد هم دارم واسه اونايي كه طرفداره دشمنن و ميخوان راي بدن
من ميگم كه مشتركا هم به رفسنجاني راي بدن هم به قاليباف نشاط آور تا هم در آمد حاج آقا بيشتر بشه هم نشاطت جامعه.