یاوه های عاشقانه یک من
اصلا انگیزه شو نداشتم
تا اینکه اسم دوست دختردوران دانشگاهمو سرچ کردم
البته دوست دختر که نه
دوستِ دخترم رو
نه اونم نه من که هنوز بچه ندارم اگر هم داشتم حتما پسر بود
دخترهم ندارم چه برسه به اینکه دخترم دوست داشته باشه
خب بزار اینجوری بگم
اسم یکی از دوستان دوران دانشگاه
نچ
اینم خوب نیست
به خاطر سی هزارتومن قهر کرد آخرش دیگه دوست هم نبودیم فکر کنم
البته از اول تا آخرش همیشه رقیب بودیم
خوب بهتره اینجوری بگم
اسم یکی از هم کلاسیهای دوران دانشگاه ازقضا از نوع جنس مونث که در پایان دوران دانشگاه دیگه دوست هم نبودیم ولی همونی که از اولش رقیب بودیمو توی اینترنت سرچ کردم
داشت روی یه قسمت از موضوع تزم تحقیق میکرد
اینقدر حس رقابتم شدید تحریک شد و انگیزه گرفتم که از ساعت 7 صبح دیروز تا الان که 4 بعد از ظهره نشستم پشت لپ تاپمو دارم کار علمی میکنم که مبادا اون توی سرزمین کفر از منی که تو سرزمین امام زمانم جلو بیافته
باز خوبه یه محرک واسه تموم کردن کارام پیدا کردم