یاوه های عاشقانه یک من
منه همه هن حریف -همه فن حریف
ببین این آنزیم از آسپرژلیوس نیجره سویه اش-بیوتکنولوژی
ببین تو جیره پولت تخم گذار درصد پروتئین باید 17 درصد باشه-پرورش طیور
کاتالیزور اکسید روی شما چقدر کار میکنه واستون-پتروشیمی
ببین با این ماشین آلات جدید میتونی گوگرد گرانول تولید کنی -کشاورزی
ببین فونداسیون این سوله رو توش باید خاموت 17 بکار ببری-عمران
ببین من pdms رو بلدم تو میای hysis یادم بدی-پروسس
به نظر من پت پلنینگ این روبات باید توی مطلب سیمولیت بشه-رباتیک
طریقه اتصال میتر ها به کنترلر از طریق آر اس 485 هستش بریم رو 422-الکترونیک
من راضیشون کردم تجیزات رو شیپ کنند بدون پیش پرداخت-تجارت خارجه
ببین من چک سه ماهه کار نمیکنم فقط واریزی-تجارت داخله
با این دستگاه 30 درصد مصرف انرژی برق کاهش پیدا میکنه-طرح های نوآوری
و...
آدمی که توی روزش راجع به همه این چیزا صحبت کنه یا خیلی همه هن (فن) حریفه یا اینکه خیلی کنجکاوه یا اینکه یک منه.